خبرهای داغ:
مراسم رونمایی مجموعه اول گفتار رفتارشناسی با نیم نگاهی به مفاهیم صلح با حضور مدیر عامل و معاونین جمعیت هلال احمر استان قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۵۶۲۳۸
|
۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، مراسم رونمایی مجموعه اول گفتار رفتارشناسی با نیم نگاهی به مفاهیم صلح، صبح روز شنبه 21 تیر ماه در سالن جلسات هلال احمر استان قزوین با حضور مدیرعامل و معاونین این جمعیت برگزار شد.

در این مراسم نادر میرزایی معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین در توضیحاتی پیرامون نحوه اجرایی این مجموعه، اظهار داشت: مجموعه گفتارهای رفتار پژوهی کار ویژه ای از مجمع کانونهای دانشجویی هلال احمر استان قزوین، که به موضوعات مختلف و مرتبط با اهداف سازمان جوانان پرداخته و با برنامه های متنوعی نظر مخاطبان را به مفاهیم عمیق تری از موضوعات مربوطه جلب می کند.

وی عنوان کرد: ایجاد بستری مناسب برای رشد و حمایت از اعضای جوانان، تشویق آنها و حمایت از خلق آثار هنری در جهت ارتقای مفاهیم صلح و رفتارهای مهربانانه در سطح جامعه از اهداف ساخت این مجموعه در استان قزوین است که این موضوع ظرفیت بسیار ارزشمندی برای جمعیت هلال احمر دارد.

میرزایی اشاره کرد: مجموعه اول که آماده ارائه شده است با نیم نگاهی، به مفاهیم صلح پرداخته و پس از این مجموعه فلسفه جامع شناختی رفتارهای مهربانانه، مهرپروری در تعلیم و تربیت، ریخت شناسی جامعه مهربان و فلسفه و تفکر انتقادی در رویارویی با آسیبهای اجتماعی از جمله موضوعاتی دیگری است که در ادامه به آنها پرداخته خواهد شد.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با حمایتهایی که شده و خواهد شد بتوانیم با ساخت و ادامه این مجموعه در جهت ارتقای مفاهیم صلح و رفتارهای مهربانانه در سطح جامعه قدمی شایسته برداشته و جوانان و جامعه را با این مفاهیم بیشتر و بهتر آشنا ساخته و نظر آنها را به مفاهیم عمیق تری از این عناوین جلب نماییم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها