خبرهای داغ:
مدیر آموزش و پرورش میانه:

بسیج دانش آموزی باید محتوای ارزشی برای فضای مجازی تولید کند

مدیر آموزش و پرورش میانه گفت: رسالت اصلی امروز بسیج دانش آموزی حضور فعال در فضای مجازی و تبلیغ و ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی با تولید محتواهای ارزشی در این فضاست.
کد خبر: ۹۲۵۶۲۴۶
|
۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یوسف ساجدی فر در دیدار با دانش آموزان بسیجی پسر طرح یاوران ولایت ضمن قدردانی از فعالیت های ارزشمند بسیج دانش آموزی، گفت: بر اساس سند تحول بنیادین و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، کشور نیازمند تربیت دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی است.

   وی با اشاره به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب در خصوص نقش، ارزش و جایگاه جوانان در رشد و پیشرفت کشور، خطاب به اسوه های طرح ولایت بسیج دانش آموزی متذکر شد: باید قدر جوانی و فرصت هایی که در اختیارتان هست را بدانید و از داشته های خود برای پیشرفت و توسعه کشور عزیزمان به نحو احسن استفاده کنید چراکه شما مسئولان آینده این کشور هستید.

ساجدی فر بصیرت را به عنوان خصوصیت بارز یک دانش آموز بسیجی عنوان کرد و افزود: دانش آموزان بسیجی همواره نقش تعیین کننده ای در مسائل مختلف کشور داشته اند و ما این نقش حساس و کلیدی را در دوران دفاع مقدس، در آزمون‌ها و موانع مختلف بر سر راه جمهوری اسلامی، انقلاب و در مقابله با بیماری اخبر"کرونا" و رزمایش همدلی و احسان، بوضوح مشاهده کرده ایم.

 وی با اشاره به آسیب های فضای مجازی در عصر حاضر تصریح کرد: رسالت اصلی امروز بسیج دانش آموزی حضور فعال در فضای مجازی و تبلیغ و ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی است.

بسیج دانش آموزی بایدد محتوای ارزشی برای فضای مجازی تولید کند

   جمعی از فعالان طرح ولایت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده با مدیر آموزش و پرورش میانه دیدار کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها