خبرهای داغ:
فرمانده بسیج قرارگاه ثامن الائمه(ع) سمنان با اشاره بر عوامل مختلف موثر در جهش تولید گفت: ترویج فرهنگ کار و بهره وری یکی از عوامل تحقق جهش تولید است
کد خبر: ۹۲۵۶۲۶۲
|
۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷
جواد قاسمپور، فرمانده بسیج قرارگاه مقاومت ثامن الائمه (ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان در خصوص نقش بسیجیان و آحاد مردم در تحقق شعار امسال و جهش تولید اظهار داشت: با عنایت به اینکه عوامل متعددی در جهش تولید نقش دارند لازم است به مولفه‌هایی که در حیطه فعالیت بسیج بوده و پایگاه‌ها می‌توانند در این خصوص موثر باشند اشاره کنیم.
وی افزود: عوامل موثر بر جهش تولید که می‌توانند در پایگاه‌های بسیج مورد توجه قرار بگیرند عبارتند از::
۱- اصلاح نظام اقتصادی با وضع قوانین کارآمد و پایدار و جلوگیری از قوانین دست و پاگیر و بروکراسی ناکارآمد (تشکیل کارگروهی در سطح قرارگاه مقاومت بسیج ثامن الائمه علیه السلام سپاه ناحیه سمنان متشکل از نخبگان و دانش آموختگان بسیجی به منظور بررسی قوانین موجود و ارائه پیشنهادات لازم و پیگیری امر از سوی نماینده شهر در مجلس شورای اسلامی)
۲- شفاف سازی و جلوگیری از فساد (استفاده از ظرفیت مردمی پایگاه‌ها و مساجد جهت اطلاع و شناسایی روزنه‌های فساد و ...)
۳- ترویج فرهنگ کار و بهره وری (استفاده از ظرفیت بسیج و ائمه جماعات و ... – تولیدات فرهنگی رسانه‌ای و ...)
۴- ترویج استفاده از کالای ایرانی (استفاده از اساتید وصنعت گران جهت ارائه گزارش از کیفیت تولیدات و ... – بازدید از کارخانه‌ها و مراکز تولیدی با برند برتر ایرانی)
۵- تقبیح فرهنگ تجمل و مصرف گرایی و گرایش به تولیدات خارجی (استفاده از ظرفیت بسیج و ائمه جماعات و ... – تولیدات فرهنگی رسانه‌ای و ...)
۶- آموزش مهارت‌های زندگی و انضباط اجتماعی (برگزاری دوره‌های آموزشی و ...)
ارسال نظرات
پر بیننده ها