برپایی نمایشگاه شهدای مسجد گوهرشاد در حرم مطهر رضوی

رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب نمایشگاه شهدای مسجد گوهرشاد در حرم مطهر رضوی برپاشد.
کد خبر: ۹۲۵۶۲۷۵
|
۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام و المسلمین مهدی حسن زاده در حاشیه نمایشگاه شهدای مسجد گوهرشاد اظهار کرد: بیست و یکم تیرماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است، روزی که دژخیمان رضاخان مردم معترض به کشف حجاب را درمسجد گوهرشاد به خاک و خون کشید.

وی ادامه داد: در این روز رضاخان مردمی که در اعتراض به کشف حجاب در مسجد گوهرشاد مشهد تجمع کرده بودند، را به خاک و خون کشید.

این کارشناس مسئول تصریح کرد: بی‌شک یکی از پلیدترین توطئه‌های دشمنان اسلام در تاریخ معاصر، توطئه‌ی کشف حجاب است، امروز نیز دشمنان اسلام و ایران عفت و حجاب را نشانه گرفته‌اند و به دنبال این هستند که زنان پاک‌دامن و عفیفه را به سمت‌وسوی ارزش‌های بی‌ارزش جامعه غربی رهسپار کنند.

وی ادامه داد: ازاین‌رو به مناسبت پاسداشت هفته عفاف و حجاب و به‌منظور گرامیداشت شهدای مسجد گوهرشاد و سایر شهدای مسیر عفاف و پاک‌دامنی نمایشگاهی در مسجد گوهرشاد برپاشده است.

حسن‌زاده عنوان کرد: در این نمایشگاه اتفاقات حول محور کشف حجاب و ماجرای کشتار مردم توسط رضاخان در مسجد گوهرشاد به نمایش گذاشته‌شده است.

وی گفت: این نمایشگاه تا پایان هفته عفاف و حجاب از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در صحن مسجد گوهرشاد میزبان زائران عزیز است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها