خبرهای داغ:

اختصاص اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال جهت ساخت پل عابر پیاده روستای امام زاده عبدالله

فرماندار شهرستان سرخه گفت: اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال جهت ساخت پل عابر پیاده روستای امام زاده عبدالله تخصیص داده شده است
کد خبر: ۹۲۵۶۳۵۰
|
۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه، علی مویدی زاده در جلسه بررسی و رسیدگی به مسائل و موارد روستای امام زاده عبدالله شهرستان سرخه اظهار کرد: پل عابر پیاده به منظور تسهیل در تردد در روستا، یکی از مطالبات جدی مردم این روستا بود که با همراهی یکی از خَیِّرین این روستا و کمک ۵۰۰ میلیون ریالی و در مجموع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال احداث و در اختیار مردم روستا قرار گرفت.
وی تصریح کرد: مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال از اعتبارات شهرستان و بخش مرکزی به منظور تکمیل این پل تخصیص یافت.
فرماندار سرخه افزود: آنتن دهی تلفن همراه نیز یک دیگر از مشکلات و مطالبات مردم این روستا بود که به انجام رسید و ان شاءلله مراحل تکمیلی عمرانی آن نیز به زودی به پایان خواهد رسید.
مویدی زاده با اشاره به اینکه اجرای عملیات خاکبرداری و تسطیح و آماده سازی شهرک جدید روستا از دیگر مطالبات مردم این روستاست؛ گفت: عملیات اجرایی آن توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طی هفته آینده آغاز خواهد شد.
وی اذعان داشت: همچنین جابجایی تیر‌های برق از داخل زمین کشاورزی روستائیان نیز به عنوان یکی از دیگر نیاز‌های مردم این روستا به انجام رسید.
فرماندار سرخه با بیان اینکه راه اندازی آنتن تلویزیون دیجیتال و تقویت آن برای این روستا و روستا‌های ایج، جوین و عبدل آباد نیز در دستور کار قرار دارد و در زمان لازم اقدامات لازم صورت می‌پذیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها