خبرهای داغ:
حجت الاسلام و المسلمین رحمت الله صادقی گفت: بر اساس روایت شریفی که از امام صادق علیه السلام نقل شده است؛ حاذقیت، امانتداری و جلب رضایت کارفرما سه ویژگی مهم مدیران موفق است؛ متأسفانه امروز برخی مسئولین عمل حاذقانه و متخصصانه ندارند و زمان، بیت المال و.. را از بین می برند.
کد خبر: ۹۲۵۶۳۵۸
|
۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر؛ حجت الاسلام و المسلمین رحمت الله صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) در مراسم تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خمینی شهر ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب و تشکر و از بانوان محجبه و عفیف گفت: امام صادق علیه السلام برای مدیران موفق سه شرط حاذقیت، امانتداری و جلب رضایت کارفرما را بیان کرده اند.
وی افزود: حاذقیت در کار یعنی اینکه کاری که به فردی واگذار می شود آن فرد زیرکی در آن کار داشته و تشخیص خوب و بد کار را بدهد؛ اگر اینگونه نباشد امکانات، نیروها و زمان را از بین می برد.
صادقی ادامه داد: دومین ویژگی امانتدار بودن مدیر است؛ باید بدانیم که این عمامه و این لباس امانتی است در اختیار ما و روزی از ما سوال خواهد شد که با این امانت چه خواهیم کرد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) ادامه داد: جلب رضایت کارفرما یکی دیگر از ویژگی های مدیر موفق است و مسئول نمایندگی ناحیه که منتسب به حضرت آقا و ولی فقیه است باید رضایت ایشان را فراهم نماید و جوی عمل نماید که بگویند خوشا به حال آن امامی که این فرد منتسب به او است.
حجت الاسلام سید محمد موسوی امام جمعه خمینی شهر نیز در این جلسه گفت: پاسداری که در رکاب ولی فقیه نائب امام زمان(عج) می جنگد و کار می کند در واقع در رکاب امام زمان کار می کند.
امام جمعه خمینی شهر خاطر نشان کرد: رسالت سپاه همان رسالت سیدالشهداء علیه السلام است؛ علت جاودانه ماندن واقعه عاشورا آمیختگی عرفان و حماسه است؛ حماسه ها و عرفان های زیادی در تاریخ بوده ولی آمیخته با هم نبوده است و آمیختگی عرفان و حماسه سیدالشهدا باعث شد که عاشورا در جامعه بشری ممتاز شود.
سید محمد موسوی گفت: تقویت معرفت، عرفان، بصیرت از رسالت های حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه است و از ارکان نیروهای مسلح به شمار می رود؛ما نیاز به معرفت، ایمان و باور قوی داریم؛ شهید چمران از نماز شب خواندن خود قوت و انرژی می گرفت؛ سرباز امام زمان باید از عبادات و نماز شب انرژی بگیرد.
وی افزود: امروز دشمنان داخلی و خارجی با روش های مختلف به سپاه هجمه می کنند در حالی که خیمه اصلی این انقلاب سپاه پاسداران و سربازان مخلص آن است.
در پایان جلسه از زحمات حجت الاسلام و المسلمین محمد علی شکیب تشکر و قدر دانی شد و حجت الاسلام سید هانی موسوی به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خمینی شهر منصوب گردید.
گفتنی است حجت الاسلام سید هانی موسوی پیش از این مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در بیمارستان شهید صدوقی را برعهده داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها