خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بسیج سپاه طبس خبر داد

برگزاری دومین مرحله رزمایش "کمک مومنانه" در شهرستان طبس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت: با توجه به آغاز موج دوم بیماری کرونا، مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در سه مقطع دهه امامت و ولایت، دهه اول محرم و دهه آخر ماه صفر در شهرستان طبس برگزار می شود.
کد خبر: ۹۲۵۶۳۷۸
|
۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ علی خبازی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس اظهار داشت: با توجه به آغاز موج دوم کرونا و افزایش آمار مبتلایان به این بیماری منحوس و همچنین بازگشت برخی از محدودیت‌ها، دومین مرحله رزمایش مقابله با ویروس کرونا در طبس از روز ولادت علی بن موسی الرضا (ع) با رمز یا علی بن موسی الرضا (ع) آغاز شد.

خبازی افزود: مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در سه مقطع ده روزه دهه امامت و ولایت، دهه اول محرم و دهه آخر ماه صفر در طبس اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: این مرحله با هدف به صحنه آوردن تمامی دستگاه ها، نهاد‌ها و اقشار مختلف بسیج، خیرین، هیئات مذهبی، موسسات خیریه و مردم در پشتیبانی، حمایت و کمک‌های مالی برای هم افزایی در تقویت نهضت جهش تولید و کمک مومنانه هم زمان با مناسبت‌های مذهبی در طول سال برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس تصریح کرد: در این رزمایش بسیج و سپاه با تمام ظرفیت پای کار خواهد بود و در جهت ظرفیت سازی با تمام دستگاه‌ها و نهاد‌ها همکاری خواهد داشت.

وی گفت: یکی از اهداف مورد تاکید در این مرحله تبیین نهضت سراسری تولید و رزمایش کمک مومنانه در فضای عمومی جامعه و لزوم کمک به آسیب دیدگان صاحبان مشاغل و واحد‌های تولیدی تا احیای مجدد کسب و کار آنهاست که در این خصوص باید تلاش ویژه‌ای انجام شود.

خبازی عنوان کرد: با توجه به تشکیل بانک اطلاعاتی در مرحله اول رزمایش از نیازمندان و محرومین، بخش زیادی از کار در بخش شناسایی، انجام شده است، ولی تلاش برای شناسایی افراد جدید همچنان ادامه خواهد داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس افزود: از ابتدای شروع طرح اقداماتی نظیر ضدعفونی کردن معابر عمومی و همچنین فرهنگ سازی موضوع رعایت موارد بهداشتی بویژه استفاده از ماسک بین بسیجیان و مردم و همچنین تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها