خبرهای داغ:

عفاف حجاب الگوی عفت پاک دامنی است

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: عفاف وحجاب تنها خاص زنان جامعه نبوده بلکه زن مرد هردو مطالبه گر موضوع عفاف وحجاب می باشند.
کد خبر: ۹۲۵۶۳۸۹
|
۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹

فرشته  همتی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه درگفت وگو با خبر نگار بسیج از کرمانشاه : ضمن گرامیداشت هفته عفا ف و حجاب  اظهار داشت :عفاف و حجاب تنها خاص زنان جامعه نبوده بلکه زن و مرد باید هر دو مطالبه گر موضوع عفاف و حجاب باشند.

وی گفت : جامعه ای از سلامت کامل برخوردار است که خانواده به عنوان جز کوچک آن جامعه از سلامت و استحکام کامل و کافی برخوردار باشد.

ایشان ادامه داد : کسانی که حجاب را امری اجباری می دانند و به صرف اجباری بودن آنرا ظلم می پندارند تحلیلی ناشایست دارند چرا که حجاب یک الزام شرعی و قانونی است و  طبعا اعمال قوانین ، برقراری امنیت و آرامش در جامعه را به دنبال خواهد داشت .

وی گفت: حجاب تنها مسئله ای فرهنگی و دینی نیست بلکه قانونی است و تخطی از آن به معنای سرپیچی از قانون است ، بنابراین دخترانی که در میدان انقلاب حجاب را از سر خود در می آورند ناقضان آشکار قانون هستند و باید همانند بسیاری از جرائم برای برخورد با این ناهنجاری، ابتدا به زیر ساخت های فرهنگی و اجتماعی پرداخت و سپس افراد را به سمت رعایت قانون هدایت کرد برای مقابله با این تهاجم یک بسیج عمومی و سیستمی لازم است ، همانند بسیجی که در هشت سال دفاع مقدس ایستاد و در میدان مبارزه سربلند بیرون آمد.

در پایان ایشان خطاب به خواهران جامعه اسلامی توصیه نمودند که با حفظ عفت و پاکدامنی موجب عزت و سربلندی ایران اسلامی باشند.

ارسال نظرات