خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان: حجاب شما خواهران کوبنده تر از خون سرخ شهدا است و کسی که زیبایی اندیشه دارد، زیبایی ظاهر خود را به نمایش نمی گذارد.
کد خبر: ۹۲۵۶۴۲۱
|
۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان ، همایش عفاف و حجاب ، با همکاری حوزه های مقاومت بسیج خواهر ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان  با رعایت فاصله گذاری و دستور العمل های بهداشتی درحسینیه شهدای این ناحیه برگزار گردید

در این همایش سرهنگ پاسدار جواد فصیحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان ضمن عرض خیر مقدم و تبریک هفته عفاف و حجاب گفت: این همایش مختص تمامی بانوان این شهرستان است ولی بدلیل شیوع ویروس کرونا نتوانستیم همایشی بزرگ در شان مادران و خواهران و دختران خطه شهدای خط شکن برگزار کنیم و ان شالله با نابودی این ویروس در خدمت این بزرگواران خواهیم بود .

وی در ادامه با اشاره به آیه 59 سوره احزاب گفت خداوند به  پیامبر اکرم (ص) فرمود: ای پیامبر به زنان و دختران خود و زنان مومن بگو که خویشتن را به چادر بپوشند وهمین طور که می دانیم حجاب و عفاف یکی از محورهای زندگی قرآنی است

فصیحی در ادامه اذعان داشت : حجاب تضمین کننده سلامت جامعه و مصونیت آن دربرابر حیله شیطانی و تهاجم فرهنگی است و زنان خوب میراث دار عفاف حضرت  فاطمه (س) و حضرت مریم اند دریغا که بازیچه هوس شوند و به گناه آلوده گردند.

وی در ادامه با اشاره به وصیت  شهدا در حفظ و ترویج  حجاب افزود : حجاب شما خواهران کوبنده تر از خون سرخ شهدا است و کسی که زیبایی اندیشه دارد، زیبایی ظاهر خود را به نمایش نمی گذارد.

در پایان ازبانوان محجبه و نخبه شهرستان در عرصه های مختلف علمی ، فرهنگی ، ورزشی و ..همچنین بانوان فعال در عرصه بسیج و جهاد سازندگی ، خانواده شهدای مدافع امنیت و حریم اهل بیت ، شهید جستجوگر نور ، تجلیل به عمل آمد و با اجرای گروه سرود نورالمبین این همایش پایان یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها