پیام فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان به مناسبت هفته عفاف وحجاب

سردار جهانبخش کرمی؛فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان طی پیامی ضمن بزرگداشت هفته عفاف وحجاب، یاد و خاطره شهدای والامقام حادثه مسجد گوهرشاد را گرامی داشت.
کد خبر: ۹۲۵۶۴۲۴
|
۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

حجاب برای زن، به معنای ذلت نیست؛ بلکه به معنای عصمت و حفظ زن است. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

 

حجاب و عفاف فقط یک نوع پوشش تلقی نمیشود بلکه نوعی تفکر است که انسان به آن نیاز دارد، موضوعی که در عصر حاضر فقط خاص جامعه زنان جامعه نبوده و مردان نیز با پاسداری از حریم خانواده خود، و رعایت عفاف در تمامی ابعاد اعم از رفتارهای فردی، اجتماعی،خانوادگی و شغلی نقش مهم و تأثیرگذاری در این عرصه دارند.

 

انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رهبری حضرت  امام (ره) و زعامت مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله‌ العالی) از همان دوران شکل‌گیری تا امروز بر نهادینه شدن فرهنگ حجاب و عفاف به عنوان یکی از اصول اولیه و ریشه‌دار حاکمیت اسلامی نگریسته و بر گسترش و تعمیق آن اصرار دارد.

 

زن مسلمان ایرانی، اکنون در سایه عزت و اقتدار نظام اسلامی وامدار خون‌های پاک و جان‌های مقدسی است که در طول تاریخ در دفاع از حریم زن و تکریم او اهدا شده است؛ کرامتی که با احیای آن، زنان مسیر خود را در سلوک معنوی و نقش‌آفرینی هوشمندانه و عفیفانه در رویدادهای عظیم فرهنگی، سیاسی و اجتماعی انقلاب و جبهه مقابله با هجمه‌های فرهنگی غرب یافته‌اند.

 

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز حادثه مسجد گوهرشاد، این شهدا را الگویی شایسته برای زنان محجبه و مردان عفیف دانسته و ضمن آرزوی علو درجات این شهدا، عفت و پاکدامنی روزافزون امت اسلامی را از خداوند منان خواستارم. امید که با تلاش‌های بی‌وقفه نیروهای مردمی و انقلابی در کنار مسئولین دغدغه‌مند در ذیل رهنمودهای مقام عظمای ولایت شاهد پیروزی قاطع جبهه اسلامی بر جبهه کفر و نفاق باشیم ان شاءالله.

 

جهانبخش کرمی 

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان

ارسال نظرات