خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه(ع)، فرمایشات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی را ترجمان زمینی آیات قرآن خواند و گفت: مقام معظم رهبری به عنوان دومین رهبر بزرگترین انقلاب اسلامی بعد از بعثت نبی مکرم اسلام است.
کد خبر: ۹۲۵۶۴۵۱
|
۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، «سردار سید حسن مرتضوی»، در نشست بصیرت افزایی کارکنان سپاه که در محل نمازخانه ستاد سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی برگزار شد، گفت: گام دوم انقلاب در واقع راهی ترسیم شده برای احیای ارزش های اسلامی است که پاسداران باید نسبت به آن احتمام ویژه داشته باشند.

 

فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه(ع) با بیان اینکه مقام معظم رهبری سه موضوع اساسی، خودسازی، جامعه پردازی و تشکیل تمدن جهانی بزرگ اسلام را لازمه تحقق گام دوم انقلاب می دانند، افزود: ما پاسداران برای تحقق این امر وظیفه سنگینی داریم و ابتدا باید از خودمان شروع کنیم.

 

وی اظهارداشت: اگر بنا است در این مسیر درست قدم برداریم باید فکر، تصمیم و عمل خودمان را بر مبنای معنویت تقویت کنیم.

 

سردار مرتضوی با بیان اینکه اگر بنیه معنوی تقویت شود، فکر باز می شود و در تشخیص، دچار اشتباه نشده و در رسیدن به هدف دچار تردید نخواهیم شد، اضافه کرد: چاره ای نداریم جز اینکه قوی شویم و این قوی شدن، لازمه تحقق گام دوم انقلاب است.

 

وی «بسیج عمومی و همبستگی اجتماعی»، «زنده نگه داشتن حس نفرت و کینه نسبت به دشمنان» و«پاسخ نظامی قوی و موثر» را سه ضلع قدرت ملی نظام دانست و افزود: ما پاسداران باید به روز باشیم و تحلیل درستی از اتفاقات جامعه داشته باشیم، چرا که وظیفه اصلی ما پاسداری است.

 

فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه(ع) در ادامه با بیان اینکه مقام معظم رهبری تأکید بر جذب حداکثری در راستای بسیج عمومی دارند، گفت: گاهی سوال می شود که برای جذب حداکثری باید از اصول و ارزش ها عبور کنیم؟ نه، اینطور نیست، بلکه حرکت رو به جلو باید با حفظ تمامی ارزش ها و آرمان ها باشد.

 

سردار مرتضوی با اشاره به اینکه امروز خیلی ها هستند که به مدیریت رهبری می خواهند خدشه وارد کنند و ناتوانی های مدیریتی خود را به ایشان نسبت دهند، چرا که مدیریت کلان توسط رهبری انجام می شود، اظهارداشت: به اذعان بزرگان علم مدیریت، تمام حرکات و تصمیمات حضرت آقا در نوع مدیریت، بی سابقه است.

 

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری به عنوان دومین رهبر بزرگترین انقلاب اسلامی بعد از بعثت نبی مکرم اسلام است و در آن شکی نیست.

 

سردار مرتضوی با بیان اینکه اعتقادات ما این است که فرمایشات رهبری، ترجمان زمینی آیات قرآن است، خاطرنشان کرد: بر همین مبنا وظیفه داریم و بر ما واجب عینی است که کلام رهبری را فهم و درک کنیم و برای این امر باید چابک، انعطاف پذیر و باورپذیر باشیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسین زحمتکش، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی نیز در ابتدای این مراسم گفت: خدا را شاکریم که در نظامی زندگی می کنیم که بیش از 40 سال عمر با برکت آن را در سفره امامت و ولایت بودیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها