خبرهای داغ:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: در سالجاری ۱۷۶ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک های استان به متقاضیان پرداخت شد.
کد خبر: ۹۲۵۶۴۷۰
|
۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰

منوچهر حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به پرداخت تسهیلات ازدواج به متقاضیان بیان کرد: در سالجاری ۱۷۶ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک های استان به متقاضیان پرداخت شد.

وی گفت: در کنار تحصیل، اشتغال و مسکن، موضوع ازدواج از نیازهای اساسی و اصلی جوانان است که تامین هزینه های این سنت حسنه از دغدغه های زوجین می باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اظهار کرد: در همین راستا و با توجه به افزایش قیمت هزینه ها، طبق مصوبه دولت تسهیلات پرداختی به هر نفر ۵۰ میلیون تومان و به هر زوج مبلغ یکصد میلیون تومان به صورت قرض الحسنه می باشد.

حبیبی عنوان کرد: تاکنون بانک های استان به ۳ هزار و ۵۳۲ نفر از متقاضیان مبلغ ۱۷۶ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج پرداخت کرده است.

وی افزود: بانک های استان تا سقف ۱۰ هزار نفر به میزان پانصد میلیارد تومان آمادگی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج را دارند.

گفتنی است ۳۲ بانک دولتی و خصوصی متولی پرداخت تسهیلات ازدواج می باشند و بانک های ملی، صادرات و ملت بیشترین پرداختی تسهیلات را داشته اند.

1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها