مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان:

رتبه نخست استان گیلان در فساد اداری پذیرفتنی نیست

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان گفت: بر اساس گزارش منتشر شده مرکز پژوهش‌های مجلس، استان گیلان رتبه نخست فساد اداری در کشور را دارد.
کد خبر: ۹۲۵۶۴۸۲
|
۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ پاسدار عباس حسینی صبح امروز در دوره آموزشی توانمندسازی فرماندهان و مسئولان حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج کارمندان اظهار داشت: بر اساس گزارشاتی که مرکز پژوهش‌های مجلس منتشر کرده است، استان گیلان رتبه نخست فساد اداری در کشور را دارد.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان ضرورت توجه ویژه به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در بحث عملکرد دستگاه‌های اجرایی را مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد: مدیران کل باید همواره  پیگیر مقابله با فساد در ادارات باشند و این مهم را در اولویت‌های کاری خود قرار دهند.

حسینی به بحث برگزاری دوره آموزشی توانمندسازی فرماندهان و مسئولان حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج کارمندان در رشت اشاره کرد و ابراز داشت: این دوره از آموزش‌ها با هدف ارتقاء علمی فرماندهان پایگاه‌های بسیج کارمندان برگزار شده است و بدون شک کارایی بسیار خوبی دارد.

وی افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد مسئولان را یکی از دستاوردهای رعایت سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری به دستگاه‌های اجرایی دانست و عنوان کرد: مقام معظم رهبری امسال را تحت عنوان سال "جهش تولید" نامگذاری کردند و تمام بخش‌ها باید برای تحقق آن تلاش کنند.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان تبیین شعار سال تعیین شده توسط مقام معظم رهبری را امری بسیار مهم و حائز اهمیت اعلام کرد و افزود: سال‌ها است که ایشان شعار سال را با محوریت اقتصاد تعیین می‌کنند اما در مجموعه دولت نسبت آن کم‌توجهی شده و اهداف تحقق پیدا نمی‌کنند.

حسینی گسترش فساد در ادارات گیلان را برای این استان امری غیرقابل قبول توصیف کرد و اظهار داشت: امروز شاهد آن هستیم که نه تنها در سطح جامعه بلکه در برخی ادارات استان گیلان نیز به مسئله حجاب و عفاف توجه جدی نمی‌شود که می‌طلبد متولیان امر در این زمینه توجه داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات