به مناسبت روز ملی حجاب و عفاف همایش پیاده روی با حضور خانواده‌های کارکنان قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذوالفقار و تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان شاهرود با همکاری پایگاه طلیعه نور حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) در کوی سازمانی شهید علیاری برگزار گردید.
کد خبر: ۹۲۵۶۵۴۸
|
۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت روز ملی حجاب و عفاف همایش پیاده روی با حضور خانواده‌های کارکنان قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذوالفقار و تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان شاهرود با همکاری پایگاه طلیعه نور حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) در کوی سازمانی شهید علیاری برگزار گردید.
در پایان این همایش که با حضور ۱۳۰ نفر از بانوان برگزار شد، حجت الاسلام حسن یاسین راد گفت؛ حجاب باعث سعادت زندگی دنیا و آخرت ماست.
وی افزود:حجاب پرچم عزت بانوان ماست که باعث مصونیت آن‌ها از ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی و باعث استحکام زندگی خانوادگی ماست.
در این همایش با حضور رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار از دختران محجبه و فعال در امور فرهنگی و قرآنی و از برندگان مسابقه حفظ آیات حجاب تجلیل بعمل آمد.
لازم به ذکر است، فرماندهی تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان نیز مساعدت کرده، چادر و مقنعه همسران کارکنان ارتش به مدت یک هفته توسط خشکشویی کوی سازمانی به صورت رایگان شستشو و اتو گردد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها