نامه استادان بسیجی دانشگاه اصفهان به نمایندگان مجلس شورای اسلامی؛

مجلس در حل دو معضل اساسی کشور «اقتصاد و فرهنگ» وارد عمل شود

استادان بسیجی دانشگاه اصفهان در نامه ای خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی از آنها خواستند برای حل دو معضل اساسی کشور «اقتصاد و فرهنگ» با روحیه انقلابی و اقدامات اساسی و سنجیده وارد شوند.
کد خبر: ۹۲۵۶۵۵۴
|
۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، استادان بسیجی دانشگاه اصفهان در نامه ای خطاب به نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی از آنها خواستند برای حل دو معضل اساسی کشور «اقتصاد و فرهنگ» با روحیه انقلابی و اقدامات اساسی و سنجیده وارد شوند.

 

مجلس در حل دو معضل اساسی کشور «اقتصاد و فرهنگ» وارد عمل شود

متن نامه بدین شرح است:

انقلاب اسلامی ایران پس از گذشت یک دوره ۴۰ ساله و عبور از فراز و نشیبهای زیاد، با افتخار وارد دومین گام خود شد و به رویای تکراری دشمنان خود مبنی بر شکست و اضمحلال، بار دیگر از سر افتخار لبخندی تحقیر آمیز زد.

پس از جنایت ذلیلانه آمریکا در به شهادت رساندن سردار آسمانی دلها، حاج قاسم سلیمانی، ملت ایران در تشییع ۲۰ میلیونی او و راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ شرکت کرد و در انتخاباتی دیگر، نماد مردم سالاری اسلامی را رقم زد که نتایج آن حاکی از غلبه افکار و ایده های انقلابی و جهادی بر ایده های سازش و خودکم بینانه در برابر دشمنان بود.

مجلس شورای اسلامی که در بیان امام خمینی (ره) در راس امور است با تلاش دشمنان و مع الاسف جریاناتی از درون دچار ضعف و سستی شد که با انتخاب اخیر مردم روح و جان تازه ای می طلبد تا چشم همه مسلمانان و مظلومین و بالاخص مردم انقلابی و بسیجی ایران اسلامی بدان روشن شود. منتخبان مردم در این دوره باید با نصب العین قرار دادن پیام افتتاحیه مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، در حل دو معضل اساسی کشور (اقتصاد و فرهنگ) که دیری است مورد تهاجم آتشباری های دشمن قرار گرفته اند، با روحیه انقلابی و اقدامات اساسی و سنجیده وارد شوند. نسلهای اول انقلاب بازدهی روحیه انقلابی و جهادی را در تمام زمینه ها دیده اند و نسل های جدید نیز خواهان احیای آن هستند.

استادان بسیجی دانشگاه اصفهان بر این باورند که این مجلس شایستگی آن را دارد که با نشان دادن روحیه انقلابی خود در حرکات مدبرانه همچون اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سیلی زدن به امریکای متجاوز در عین الاسد و نیز اعزام نفتکش ها به حیاط خلوت آمریکا، پوشالی بودن غول خیالی را برای حهانیان به اثبات برساند. تصویب طرحهایی از جمله ملزم کردن دولت به اعزام کمک های انسان دوستانه دارویی و غذایی برای ملت مسلمان یمن و حرکتهای انقلابی دیگر در جهت مبارزه با فساد اقتصادی با مبارزه با مظاهر فرهنگ غربی مانند گسترش بی حیایی و بد حجابی که رهبری معظم انقلاب بارها بر آن تاکید فرموده اند، بدون فون وقت و با تدبیر لازم مورد توجه قرار گیرد.

با این خط مشی، انقلاب در مسیر اصلی خود به حرکت شتاب دار در رسیدن به اهداف عالی خود ادامه خواهد داد و حضور همیشگی و پرشور مردم را در همه صحنه ها به دنبال خواهد داشت. در این راستا، استادان دانشگاه اصفهان آمادگی خود برای همکاری همه جانبه با کمیسیون مجلس شورای اسلامی در زمینه های مختلف را اعلام می دارند.

با دعا از درگاه احدیت برای سلامتی ولی عصر( عج) و نایب بر حقش امام خامنه ای (مدظله العالی) و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی.

کانون بسیج اساتید دانشگاه اصفهان

ارسال نظرات