خبرهای داغ:
آیین کلنگ زنی طرح تولید زنجیره گوسفند داشتی پربازده در سرخه برگزار شد
کد خبر: ۹۲۵۶۶۲۶
|
۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه؛ صالح ونکی، مجری طرح تولید زنجیره گوسفند داشتی پربازده دو هزار راسی در منطقه صوفی آباد شهرستان سرخه در آیین کلنگ زنی این طرح اظهار داشت: این طرح تولیدی با استفاده از نژاد پربازده و متناسب با اقلیم منطقه، در زمینی به مساحت ۴۲ هزار و ۸۰۰ متر مربع و در منطقه صوفی آباد شهرستان سرخه کلید احداث خواهد شد.
وی افزود: سطح زیربنا این طرح ۱۰ هزار و ۹۸۰ متر مربع و از ۴۰ اشتغال مستقیم و ۵۰ نفر اشتغال غیر مستقیم بهره‌مند خواهد شد.
مجری طرح تولید زنجیره گوسفند داشتی پربازده بیان داشت: این طرح با سرمایه گذاری بالغ بر ۵ میلیارد تومان از سوی متقاضی اجرای طرح، به انجام می‌رسد.
صالح ونکی تصریح کرد: تولید شیر، گوشت قرمز و فرآورده‌های لبنی از سیاست‌های کاری این‌مجموعه است.
وی در پایان ضمن تشکر از تمامی‌تلاش‌ها و مساعدت‌های صورت گرفته، اذعان داشت: تسهیل در تصویب و پرداخت تسهیلات از نیازمندی‌ها و مطالبات این طرح است.
در ادامه میرعماد، در آیین کلنگ زنی طرح تولید زنجیره گوسفند داشتی پربازده ۲ هزار راسی در منطقه صوفی آباد شهرستان سرخه اظهار داشت: پرورش دام یکی از سیاست‌های جهاد کشاورزی استان است و از حضور سرمایه گذاران در این بخش استقبال می‌کنیم.
وی افزود: سرمایه گذار به جهت تامین علوفه و جلوگیری از مصرف بی رویه آب، می‌توانند با کشاورزان منطقه عقد قرارداد کند.
مدیرکل جهاد کشاورزی استان سمنان خاطرنشان کرد: آمادگی لازم برای تخصیص و پرداخت تسهیلات در این حوزه وجود دارد که با هماهنگی بانک‌های عامل این مهم محقق خواهد شد.
وی در پایان گفت: ظرفیت بسیار مطلوبی در بخش کشاورزی در شهرستان سرخه وجود دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها