فراهم آمدن زیرساخت‌های احداث مجتمع فرهنگی و هنری شاهرود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: با همکاری دستگاه‌های اجرایی این استان، زیرساخت‌های لازم برای احداث مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان شاهرود فراهم شد.
کد خبر: ۹۲۵۶۶۳۸
|
۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۹
فراهم آمدن زیرساخت‌های احداث مجتمع فرهنگی و هنری شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، منوچهر فخری در نشست جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان سمنان در سالن جلسات فرمانداری شاهرود اظهار کرد: ساخت مجتمع فرهنگی و هنری شاهرود از مطالبه‌های به حق مردم این دیار است که با تلاش دستگاه‌های اجرایی زیرساخت‌های لازم برای اجرای طرح فراهم شد.
وی خاطرنشان کرد: اعتبار‌های خوبی برای ساخت این مجتمع مهم فرهنگی و هنری مصوب شده است که با تلاش دستگاه‌های اجرایی مربوطه برای جذب این اعتبار اقدام شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: این طرح از مصوبه‌های سفر رئیس جمهوری به استان است که مسؤولان با جدیت تمام و تلاش مضاعف برای اجرای آن اقدام کنند.
فخری اضافه کرد: استانداری سمنان با تمام توان هماهنگی‌های لازم را برای رفع مشکلات زیرساختی و تکمیل طرح‌های عمرانی این استان انجام خواهد داد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: از تلاش تمامی دستگاه‌های اجرایی و فرماندار شاهرود برای تعیین تکلیف ساخت مجتمع فرهنگی و هنری شاهرود قدردانی می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار