به مناسبت فرارسیدن هفته عفاف وحجاب؛بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۵۶۶۶۵
|
۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛به مناسبت فرارسیدن هفته عفاف وحجاب؛بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

ای پیغمبر به زنان و دختران خود و زنان مومنان بگو که خویشتن را با چادر فرو پوشند که این کار برای اینکه آنها به (عفت و حریت) شناخته شوند و از تعرض و جسارت هوس رانان آزار نکشند بسیار نزدیک است و خدا بسیار آمرزنده و مهربان است )) سوره احزاب آیه 59

 

خداوند در تمامی ادیان به ویژه در دین مبین اسلام جایگاه ویژه ای به زنان جامعه در نظر گرفته است ، نقش مادری و تربیت فرزند را که زیباترین حالات عاطفی و روانی انسان در او تبلور می یابد و یا نقش همسر بودن که زن و مرد را برای هم مایه آرامش معرفی می کند.

 

آموزه های دینی ما و دستورات ائمه اطهار (ع) جهت رشد و تعالی زن در جامعه بر او نعمت حجاب واجب گردیده چرا که این کار را برای آزادی و حریت بیشتر او در سطح جامعه لازم و ضروری دانسته اند تا زن بتواند برای حضور در جامعه از امنیت و آرامش و آسایش بیشتری برخوردار باشد.

 

حجاب به معنای پوشیدن چند تکه لباس و پوشاندن بدن در سرما و گرما نیست ، حجاب یک مقوله کاملا عقلانی می باشد حجاب یعنی حفظ بدن و زیباییهای خدادادی که منحصرا در اختیار زن می باشد. حجاب یعنی حفظ پاکدامنی و حفظ حریم خانواده ، حجاب یعنی داشتن عفت و عفیف بودن در زمانی که شیاطین و مردان بیمار و هوس ران به دنبال ارضای امیال حیوانی خود هستند.

 

(( حجاب برای زن به معنای ذلت نیست بلکه به معنای عصمت و حفظ زن است و نه فقط عصمت و حفظ زن بلکه عصمت و حفاظت زن و مرد هر دو است .)) امام خامنه ای (مدظله العالی)

 

حجاب کرامت زن مسلمان است همانگونه که امام خامنه ای (مدظله العالی) فرمودند: حجاب مایه کرامت و شرافت برای زن است. مایه بزرگی و سروری

 

در دهه های اخیر که دشمن از جنگ نظامی سخت مأیوس شد و شکست خورد ، با ترفند تهاجم فرهنگی وارد صحنه شد. بارها خودشان اعلام کردند که اگر در ایران اسلامی زن را مورد هدف قرار دهند می توانند کاری بکنند .

این روزها مقوله ی بدحجابی و برهنگی به عنوان سلاح کشنده امپریالیسم غربی مورد تاکید بوده است آنها به این درک رسیده اند که محور و کانون خانواده در اسلام زن است و اگر زن را بی حجاب ، بی حیا و بی عفت و لاابالی کنند می توانند به اهداف شوم خود برسند.

 

هم می توانند به اسلام و نظام اسلامی ایران ضربه بزنند و هم می توانند تولیدات آرایشی خود را به فروش برسانند. در حقیقت آنها جهت رشد خود از حس زنانه زن مسلمان سوء استفاده کرده اند و این موجود پاک و عفیف را در منجلاب تفکرات کثیف خود غرق کرده اند.

 

بر تمامی زنان و مردان آزاده واجب است که سلاح خود را به دست گیرند و همانند شهدای کربلا ، شهدای دفاع مقدس ، شهدای مدافع حرم و همانند حاج قاسم سلیمانی مرزها رابشکنند و در دفاع از حریم خانواده و اسلام عزم نبرد کنند بر تمامی مردان و زنان غیرتمند واجب است که با تمام توان در مقابل تفکرات شوم صهیونیست و غرب ایستادگی کنند و از حریم خانه و خانواده و اسلام دفاع کنند . اگر آنها با تهاجم فرهنگی بر پیکره ی نظام اسلامی تاختند ، ما با ید با مقوله ی مقاومت فرهنگی و ایجاد بستر مناسب برای حفظ حجاب و عفاف ضربه سختی به آنان وارد کنیم.

 

به همه مسلمین واجب است که تا از زیباترین نعمت خداوند یعنی حفظ حریم بندگی دفاع کنند مطالبه ما جامعه ی زنان زنجانی از مسئولین قوه ی قضائیه و مقننه و مجریه این است که براساس مصوبه 427 شورای عالی انقلاب فرهنگی حفظ حجاب را به صورت جدی دنبال کنند و با تمام کسانی که مغرضانه ، عامدانه و یا از روی جهل و نادانی حجاب را تحت الشعاع قرار داده اند برخورد شود . مسئولین محترم نیروی انتظامی بایستی در برابر اشاعه بد حجابی و پوشش شرم آور برخی زنان بیمار جامعه تدابیر لازم را اتخاذ کنند . بهتر است همه دست اندرکاران جامعه جهت رشد و تعالی حریم خانواده نسبت به امر واجب (امر به معروف و نهی از منکر ) اقدامات ببیشتری انجام دهند . در این برهه از زمان سکوت خیانت است به اصالت اسلام و بار دیگر از همه مسئولین محترم خواستاریم تا برای حفظ حریم حجاب و تشویق زنان به امر حجاب بستر مناسبی را فراهم سازند و تمامی کسانی که در امر فرهنگ برنامه ریزی می کنند سمت و سوی جامعه را به سمت حجاب اسلامی سوق دهند.

 

 

و من الله توفیق

ارسال نظرات