سردار «ذبیح الله مالکی» با حضور در فرمانداری کامیاران با «مسعود الماسی» فرماندار این شهر دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۹۲۵۶۶۶۸
|
۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار «ذبیح الله مالکی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان با حضور در فرمانداری کامیاران با «مسعود الماسی» فرماندار این شهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرماندار کامیاران در این جلسه توجه و اهمیت دادن به حوزه آثار دفاع مقدس را مهم دانست و گفت: برای ماندگاری یاد و خاطره شهدا و معرفی به نسل‌های بعدی انقلاب آثار هنری و کار‌های ارزشمندی در حال انجام است.

وی افزود: تحقیق و پژوهش در خصوص دفاع مقدس مستلزم فهم دقیق موضوع، دسترسی به ابزار‌ها و مهم‌تر از همه داشتن انگیزه لازم است.

وی تدوین دانشنامه دفاع مقدس را کاری ارزشمند در حوزه دفاع مقدس عنوان کرد و ادامه داد: توصیف شهدا باید به گونه‌ای باشد تا نسل فعلی که از دوران جنگ تحمیلی فاصله گرفته و نسل‌های آتی که مظاهر زنده دفاع مقدس را نخواهند دید، بتوانند از آن بهره‌های لازم را ببرند.

در ادامه مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان گفت: مرمت و تکمیل فضاسازی یادمان شهدای گمنام شهرستان کامیاران یک مطالبه همگانی است و همه مسئولین ادارات و سازمان‌ها مکلف هستند تا در راستای مناسب سازی این یادمان‌ها گام‌های اساسی بردارند.

وی تاکید کرد: با رایزینی‌های صورت گرفته با معاونت طرح و برنامه استان مبلغ ۲ میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل یادمان تخصیص داده شده است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات