معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش آذربایجان غربی خبرداد
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: نمایشگاه استانی دهمین دوره جشنواره جابربن حیان و فرصت های متنوع یادگیری به صورت مجازی از ۲۰ تیر لغایت ۳۱ تیرماه در پیام رسان ایتا برگزار می شود.
کد خبر: ۹۲۵۶۷۴۲
|
۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸

میرصادق جامعی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، بر اهمیت طرح های تحولی همچون طرح جابربن حیان و فرصت های متنوع یادگیری تاکید کرد و گفت: تقویت روحیه پژوهشگری دانش آموزان و معلمان همیشه به عنوان یکی از اهداف معاونت آموزش ابتدایی استان مطرح بوده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم جلوگیری از اجتماعات حضوری، نمایشگاه استانی این جشنواره به صورت مجازی برگزار می شود، افزود: جشنواره جابربن حیان و فرصت های متنوع یادگیری استان در دو بخش دانش آموزی و معلمان برگزار می شود.

جامعی افزود: بخش دانش آموزی در محورهای نمایش علمی، آزمایش، طراحی و ساخت، داستان خوانی، داستان نویسی، داستان گویی، شاهنامه خوانی، خواندن شعر و دکلمه و تولید یک اثر هنری خواهد بود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بیان کرد: تکالیف مهارت محور، بازی و یادگیری و اجرای برنامه ویژه مدرسه نیزمحورهای بخش معلمان این جشنواره است.

گفتنی است آدرس کانال مجازی جشنواره eitaa.com/WA_Jaber_Festival_۹۹ است.

انتهای پیام/2001

ارسال نظرات