همزمان با هفته عفاف و حجاب

افتتاح نمایشگاه حجاب و عفاف در شهر بن

به همت حوزه حضرت زینب سلام اله علیها شهر بن نمایشگاه حجاب و عفاف به مدت یک هفته در این شهر دایر گردید.
کد خبر: ۹۲۵۶۷۶۷
|
۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲

 

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری ، جانشین ناحیه مقاومت بسیج بن هدف از گشایش این نمایشگاه را عرضه محصولات حجاب و عفاف در راستای ترویج این فریضه الهی در سطح جامعه عنوان نموده و از همکاری خواهران بسیجی در برپایی این نمایشگاه تقدیر و تشکر نمود.

سرگرد پاسدار سید عقیل موسوی گفت: در طول هفته عفاف و حجاب  برنامه های متنوعی از قبیل دیدار فعالان عرصه عفاف و حجاب با امام جمعه شهرستان، افتتاح نمایشگاه فروش محصولات عفاف و حجاب در سطح شهر، فضا سازی متناسب با این هفته، برگزاری مسابقه کتابخوانی و دلنوشته با موضوع حجاب و عفاف و سبک زندگی اسلامی از دیدگاه مقام معظم رهبری مد ظله العالی، مسابقه مقاله نویسی با موضعات مرتبط با حجاب، مسابقه نقاشی ویژه کودکان، طراحی و ساخت کلیپ و پوستر با موضوع حجاب در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

این مقام مسئول افزود: عفاف یک امر درونی است که برای نهادینه سازی حجاب در جامعه ابتدا باید حیا و عفت را در جامعه گسترش داد تا از آسیبهای بی حجابی و بی عفتی در جامعه کاست زیرا عفاف فقط مختص به خواهران نیست و مردان جامعه ما نیز باید این فرهنگ را در خود نهادینه کنند.

وی ادامه داد: با توجه به جو مذهبی شهرستان امکان هجمه ها و آسیبها از سوی دشمنان برای این شهرستان متصور است که همکاری جدی همه مسئولان و مردم برای عمق بخشی به فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه یک امر ضروریست زیرا مردان موفق در دامان زنان پاکدامن رشد می یابند و تربیت جوان با حیا و عفیف یکی از مطالبات مقام معظم رهبری مد ظله العالی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامیست.

گفتنی است این  نمایشگاه در محل سه راه نماز شهر بن، روبروی بانک ملت،  هر روزه از ساعت 9 تا 12:30 و 16 تا 20 جهت خرید  عموم مردم به روی علاقه مندان باز است.

ارسال نظرات