خبرهای داغ:
سرپرست معاونت فرهنگی اوقاف سمنان خبر داد

استفاده از ظرفیت مبلغین جهت اجرای طرح نشاط معنوی به صورت مجازی

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: طرح نشاط معنوی در سال جاری به جهت شرایط حاکم بر جامعه به‌صورت مجازی و با استفاده از ظرفیت مبلغین بومی و مستقر در قم اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۲۵۶۷۷۹
|
۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، حجت‌الاسلام روح‌الله عرفانی اظهار کرد: طرح نشاط معنوی یکی از کار ویژه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه در سال‌های اخیر است که با منظور غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان در بقاع متبرکه اجرای می‌شود.
وی افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا، در سال جاری شکل اجرای این برنامه کمی تغییر کرده و به‌جای حضور کودکان و نوجوانان در بقاع متبرکه، کلاس‌های آموزشی این طرح بر بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.
سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: به‌منظور اجرای مطلوب این برنامه از ظرفیت مبلغین بومی و مبلغین مستقر در قم استفاده می‌شود.
وی عنوان کرد: مبلغین با ارائه سخنرانی‌های کوتاه، برگزاری مسابقات مختلف، مشاوره مجازی، توسط مبلغین در کانال بقعه متبرکه مسائل مختلف را به شرکت‌کنندگان در طرح آموزش می‌دهند.
عرفانی عنوان کرد: مبلغینی که در این طرح به‌کارگیری شده‌اند، مسلط به سواد رسانه و آگاه به موضوعات فضای مجازی بوده و باهدف کمک و مساعدت به مدیران کانال‌ها، نسبت به تبلیغ مجازی اقدام می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: به‌منظور تأمین بخشی از محتوای لازم و پشتیبانی محتوایی، کانالی توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان با نام شمیم افق (شبکه مجازی یاوران مراکز افق) ایجادشده و در طول سال و در مناسبت‌های مختلف بخشی از محتوای موردنیاز کانال‌های امامزادگان را تأمین می‌کند. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها