خبرهای داغ:
در سه ماهه نخست سال جاری:

مردم استان سمنان ۳۵ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان گفت:مردم استان سمنان در سه ماهه نخست سال جاری ۳.۵ میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند.
کد خبر: ۹۲۵۶۷۸۲
|
۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، حسن ویلان، با بیان اینکه در سه ماهه سال جاری مردم نوع‌دوست استان سمنان سه و نیم میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند، ابراز داشت: این صدقات پرداخت‌شده در سرفصل‌های کمک‌هزینه تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان، درمان، مسکن و تأمین جهیزیه هزینه شده است.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه این میزان صدقه از ۷۷ هزار و ۴۴ عدد صندوق کوچک فعال در کل استان جمع‌آوری‌شده است، ابراز داشت: علاوه بر این صندوق‌ها مردم می‌توانند با شماره‌گیری سامانه آنی پرداخت #۰۲۳*۸۸۷۷* نیز صدقه پرداخت کنند.
ویلان بابیان اینکه پنج هزار و ۳۰۰ صندوق بزرگ در معابر و یک هزار و ۲۰۰ صندوق کوچک صدقات در ادارات سطح استان سمنان وجود دارد، در ادامه تصریح کرد: شهروندان استان می‌توانند علاوه بر صندوق‌ها کمک‌های خود را از طریق الکترونیک نیز واریز و در این کار خیر سهیم شوند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان با تاکید بر الکترونیکی شدن صدقه با هدف رعایت نکات بهداشتی تصریح کرد: در این مدت سه ماهه مردم استان بیش از سه میلیون تومان صدقه به روش نوین پرداخت کردند.
وی افزود: شماره‌حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و یا شماره کارت ۶۹۸۴-۹۰۱۷-۶۹۱۹-۶۰۳۷ نزد بانک صادرات نیز آماده دریافت صدقات مردم است./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها