همکاری مردم مهمترین موضوع در زمینه حفظ عفاف و حجاب است/ عفاف وحجاب پشتوانه محکمی برای حفظ سرمایه خانواده

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بشاگرد گفت: برای حفظ و ارتقاء عفاف و حجاب به عنوان یکی از برجسته ترین و مهمترین اصول انقلاب اسلامی نیاز به تشکیل جبهه مردمی و همکاری تشکل های مختلف در این زمینه است.
کد خبر: ۹۲۵۶۷۸۸
|
۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵

 


حجت الاسلام غلامرضاکمالی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بشاگرد در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج اظهار کرد: حوزه عفاف و حجاب و اجرای آن در سطح جامعه بسیار گسترده و وسیع است.

وی تصریح کرد: جبهه استکبار با اجرای شبیوخ فرهنگی در مقابل انقلاب اسلامی ایران قرار گرفته و سعی دارد این انقلاب را از ارزش های محتوایی و دینی آن دور کند، از این رو برای مبارزه و مقابله با آنها و حفظ این اصول و ارزش ها همانند دفاع مقدس باید یک جبهه مردمی شکل بگیرد.

کمالی ادامه داد: یکی از برجسته ترین و مهمترین اصول انقلاب اسلامی موضوع عفاف و حجاب است که نیاز دارد جبهه مردمی برای حفظ و ارتقائ آن در جامعه شکل بگیرد، از این رو مهمترین موضوع در حوزه عفاف و حجاب حضور و همکاری مردم باهر دین و آیینی و در هر شرایط سنی نظیر هشت سال دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: جهت نهادینه سازی، گسترش و حفظ فرهنگ عفاف و حجاب باید با ابتکار و انگیزه تلاش و از حضور تشکل های مختلف در این زمینه نیز استفاده کرد .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بشاگرد افزود: در حوزه عفاف و حجاب علل و عوامل نیز باید مورد بررسی و توجه قرار بگیرند و صرفا به معلول ها نباید بسنده کرد .

کمالی با بیان اینکه عفاف وحجاب پشتوانه محکمی برای حفظ سرمایه بسیار بزرگ خانواده در جامعه است، اظهار کرد: هرچه آموزش ها و خاکریز ها در این زمینه بیشتر و مستحکم تر باشند و با انگیزه و برنامه ریزی عمل کنیم به طور طبیعی موفقیت بیشتری در مقابل دشمن خواهیم داشت.

ارسال نظرات