خبرهای داغ:
مسئول محرومیت زدایی قرارگاه سیدالشهدا و نماینده واحد فنی عمرانی قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه با حضور در آران وبیدگل از پروژه های این قرارگاه بازدید به عمل آوردند.
کد خبر: ۹۲۵۶۷۹۹
|
۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آران وبیدگل؛پیرو اجرای پروژه های فنی و محرومیت زدایی قرارگاه سیدالشهدای استان اصفهان  به نمایندگی از قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران مسئول محرومیت زدایی قرارگاه  سیدالشهدا و نماینده واحد فنی عمرانی قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه با حضور در آران وبیدگل از پروژه های این قرارگاه بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید از پروژه های ساخت سوله کارگاهی مرتبط با صندوق های اشتغالزایی و مردمیاری بسیج سازندگی و پروژه ساخت و احداث خانه های محروم و کارگاه های درحال ساخت و راه اندازی خیاطی و قالی بافی بازدید به عمل آمد.

 در گزارش خود از پروژه کارگاه در دست ساخت و احداث شهدای روستای یزدلان ابوزیداباد گفت: تا کنون مبلغ 60میلیون تومان هزینه شده که آورده قرارگاه محرومیت زدایی به میزان 20میلیون تومان بوده است.

وی افزوددر ارتباط با پروژه راه اندازی کارگاه های فرشبافی دستبافت و کارگاه خیاطی شهدای گمنام پایگاه فاطمیه سفید شهر افزود: تاکنون 47 میلیون تومان هزینه شده است که موجبات اشتغالزایی 30نفر را فراهم نموده است.

در ادامه مسئول بسیج سازندگی آران وبیدگل افزود: در پروژه های احداث و ساخت 4 واحد خانه محروم در شهرستان تاکنون 20میلیون تومان قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی ،خیرین شهرستان 60میلیون تومان و سهم آورده بسیج سازندگی تا کنون  برای هر باب منزل به میزان 10میلیون تومان میباشد.

در ادامه بازدید، از پروژه های افتتاح شده آبرسانی تحت فشار مزرعه اکتشافی روستای محمداباد ابوزیداباد وکارگاه خیاطی و قالیبافی شهید گمنام پایگاه حضرت زهرای (س) سفید شهر بازدید کردند.

لازم به ذکر است بسیج سازندگی آران وبیدگل در میان هم رده های خود به عنوان فعالترین بسیج سازندگی در استان شناخته وتشویق شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها