مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم شهر در گفت و گو با «بسیج»:

سفارش به عفاف و حجاب از وصایای موکد شهدا است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم شهر در گفت و گو با «بسیج» سفارش به عفاف و حجاب را از وصایای موکد شهدا دانست.
کد خبر: ۹۲۵۶۸۰۸
|
۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷

سفارش به عفاف و حجاب از وصایای موکد شهدا است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، همزمان با هفته عفاف و حجاب،جمعی از خواهران بسیجی به همراه مسئول نمایندگی ولی فقیه وجانشین سپاه شهرستان قائم شهر با حضور درب منازل خانواده های معزز شهدا، از آنها تجلیل کردند.

 حجت الاسلام سید میثم نبوی در حاشیه این دیدار در گفت و گو با خبرنگار بسیج در قائم شهر هدف از برنامه را ادای احترام به مقام شامخ شهدای والامقام وخانواده های معظم شهدا برشمرد  و گفت : شهدا با نثار بهترین متاع با ارزش دنیوی خود،امنیت و آرامش را برای ملت و کشور به ارمغان آوردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم شهر خانواده های شهدا را مایه عزت و سربلندی جامعه و کشور  دانست و با اشاره به اینکه رعایت حجاب از وصایای موکد بسیاری از شهدا است، افزود: رعایت حجاب اسلامی چه برای مرد و چه برای زن، مومنین و مومنان را از جمیع وسوسه های شیاطین محفوظ نگه می دارد.

سفارش به عفاف و حجاب از وصایای موکد شهدا است

حجت الاسلام نبوی در پایان تجلیل از خانواده های شهدا را یک وظیفه خواند و یادآور شد:  شهدا با دستیابی به نهایت بصیرت دینی، عزت و غیرت اسلامی در مسیر عاشورایی خود،درس ساده زیستی،ولایت پذیری و خدا محوری به ما آموختند تا در مسیر زندگی خود الگویی صحیح و مناسب هم برای خود وهم برای فرزندان خود معرفی نمائیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار