خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد

بازداشت 3 تالاردار و صدور 10 مورد اخطار پلمب برای واحدهای صنفی متخلف در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از بازداشت سه تالاردار متخلف، بازدید 80 مکان کسب و 10 مورد اخطار پلمب واحدهای صنفی متخلف توسط مامورین اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس ملایرخبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۶۸۱۶
|
۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵

بازداشت 3 تالاردار و صدور 10 مورد اخطار پلمب برای واحدهای صنفی متخلف در ملایرسرهنگ محمد باقر سلگی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در راستای اجرای طرح بازدید از اماکن و واحد های صنفی با رویکرد افزایش سطح نظم، قانون و رعایت مقررات در سطح واحدهای صنفی سطح شهر ملایر، مامورین اداره نظارت بر اماکن عمومی با وجود ابلاغ به تالاردارها مبنی بر عدم برگزاری مراسم عروسی و تجمعات در شرایط شیوع ویروس کرونا صادره از ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا، تعداد سه تالار متخلف که اقدام به برگزاری مراسم جشن عروسی کرده بودند شناسائی و با دستور دادستان بازداشت شدند.

وی افزود: همچنین از تعداد 80 مغازه مختلف بازدید و به تعداد 22 مغازه دار تذکر لسانی و به تعداد 10 مغازه‌دار نیز اخطار پلمب و از تعداد 8 واحد صنفی نیز تعهد اخذ کردند که در این ارتباط مراتب تحت پیگرد قانونی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر ضمن تقدیر از عموم صنوف و شهروندان فرهیخته ملایری که همکاری مجدانه و فعالی را در راستای ارتقاء سطح امنیت اجتماعی با مامورین اداره اماکن پلیس ملایر دارند، افزود: مهمترین انتظار پلیس ملایر از اصناف، احترام حداکثری به قانون و حفظ ارزش‌های اسلامی در محل کسب است و در صورت هر گونه قانون‌شکنی بدون اغماض با متخلفان برخورد صورت خواهد پذیرفت.

وی افزود: به تمام اصناف نیز ابلاغ می‌شود که حداکثر تا ساعت 24 حق دارند، واحد های کسب خود را باز نگاه دارند و از این ساعت به بعد مامورین اداره نظارت بر اماکن عمومی با متخلفان برابر قانون برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات