خبرهای داغ:
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه جهانیان تشنه عدالت هستند، گفت: اهل منبر بیشتر از مهدویت و انتظار برای مردم سخن بگویند.
کد خبر: ۹۲۵۶۸۲۳
|
۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴

حجت الاسلام عبدالرضا رستگار، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، اظهار داشت: جهان به آمدن عدل گستر واقف و امید به چنین عدل گستری از سوی انقلاب اسلامی شکل گرفت؛ از این رو مسلمانان به ویژه شیعیان باید تفکر مهدوی را بسط بدهند چرا که جهانیان تشنه اندیشه عدالت هستند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه مهدویت تنها چالش پیش روی استکبار است، عنوان داشت: استکبار تلاش دارد تا معنویت گرایی موجود در جهان را مدیریت و به سوی خود سوق بدهد، اما با ترویج اندیشه مهدویت روز به روز بر موج معنویت گرایی و ندای عدل گستری افزوده می‌شود.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه در منابر کمتر از مهدویت صحبت می‌شود، خاطرنشان کرد: دشمن از امام زمان (عج) وحشت دارد و اندیشمندان غربی بر بحث مهدویت نگاه ویژه‌ای دارند؛ چرا که انتظار، اندیشه لیبرال دموکراسی را بر زمین می‌زند و در این باره فوکویاما می‌گوید که فروپاشی غرب و اندیشه ماتریالیستی با اندیشه مهدویت سقوط می‌کند.

حجت الاسلام رستگار با بیان اینکه اندیشه مهدویت روز به روز امید را در انقلاب اسلامی زنده می‌کند، ادامه داد: اکنون در آمریکا جنبش‌های عدالتخواهی و ضدنژادپرستی بیداد می‌کند، بنا به گفته‌های رهبری، زمینه‌های مختلف دست در دست هم داده تا جریانی با محوریت حسین بن علی به راه افتد که زمینه ساز ظهور حضرت حجت (ع) باشد.

وی گفت: اهل منبر بیشتر از مهدویت و انتظار برای مردم سخن بگویند، مهدویت ما را به بالندگی و تمدن نوین اسلامی می‌رساند و توانسته ما را از یک کشور وابسته به کشوری تبدیل کرد که استکبار توان رویارویی ندارد و در حیاط خلوت آمریکا حضور پیدا کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها