خبرهای داغ:
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اشتغال، رونق اقتصادی و حل مشکلات معیشتی مردم را مهمترین مطالبات مقام معظم رهبری است و مجلس خبرگان پیگیر این مطالبات است.
کد خبر: ۹۲۵۶۸۲۹
|
۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰

آیت‌الله عبدالکریم فرحانی در جمع مردم، با اشاره به سالروز تشکیل نخستین مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد: مجلس خبرگان رهبری مهم‌ترین رکن نظام مقدس اسلامی است چرا که این مجلس امر ولایت مطلقه فقیه و حمایت و حراست از ولی امر مسلمین را به عهده دارد.

وی با تاکید بر اینکه امروز کارآمدی نظام ولایی و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب زبانزد دوست و دشمن است، عنوان کرد: متاسفانه برخی افراد مکاتبات و نامه‌هایی می‌نویسند که در واقع ظلم به مقام معظم رهبری است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: پاسداری از انقلاب، پاسداری از ولی فقیه است، رهبر فرزانه ما میراث بزرگ امام را در این سی و چند سال با قدرت حمایت کردند.

فرحانی اشتغال، رونق اقتصادی و حل مشکلات معیشتی مردم را مهمترین مطالبات مقام معظم رهبری دانست و اظهار کرد: در این دوره اخیر امر مطالبه‌گری و پیگیری مطالبات رهبری در دستور کار مجلس خبرگان بوده است که در جلسه اخیر کمیسیون پاسداری این مسئله را تاکید کردیم و بر همین اساس ارتباطی که امروز مجلس خبرگان با بدنه مردم و نخبگان بر قرار کرده مایه امید همه شده است.

وی بیان کرد: جلسات مشترکی بین نمایندگان مجلس و نمایندگان خبرگان بوده و پیگیری‌هایی هم در شورای امنیت تهران در ریاست مجلس و بقیه برنامه‌ها انجام شده که در فرصت‌های مناسبی دستاوردهای این اجلاسیه‌ها را هم در اختیار مردم عزیزمان قرار خواهیم داد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها