مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) در گفت‌وگو با «بسیج»:

حجاب و عفاف مجوز ورود زنان به رتبه های عالی معنوی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه جوادالائمه (ع) با بیان اینکه حفظ حجاب به زنان  کمک می کند تا بتواند به رتبه معنوی عالی خود برسد و دچار لغرش ها نشود، گفت: حجاب به معنای چادر نیست اما چادر نزد ما ایرانی ها بهترین نوع حجاب است،حجاب به معنای پوشیدن سالم است.
کد خبر: ۹۲۵۶۸۴۸
|
۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام رضازاده در گفت و گو با خبرنگار بسیج با اشاره به اینکه عفاف و حجاب دو واژه مقدس و نام آشنا در ادیان الهی و به ویژه در دین مبین اسلام است، اظهار داشت: دو واژه عفاف و حجاب افزون بر اینکه ریشه در شرع دارد و امری فطری نیز است و مورد پسند روح پاک طلب و حقیقت جوی آدمی می باشد، برای اثبات این ادعا می توان به آیاتی از کتاب انسان ساز قرآن کریم و روایاتی از معصومین مراجعه کرد.

حجاب و عفاف مجوز ورود زنان به رتبه های عالی معنوی است

وی تصریح کرد: متاسفانه در دنیای کنونی شاهد هجوم همه جانبه به این ارزش الهی هستیم به گونه ای که امروزه جوانان و نوجوانان و خانواده ها در معرض آسب جدی هستند.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) در پایان با بیان اینکه فعالیت های گسترده و مستمر در حلقه های تربیتی مبنی بر حجاب برتر ضرورت دارد، خاطر نشان کرد: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب محله ای یعنی چهره به چهره یکی از موثرترین طرح های در خصوص شناسایی و تغییر رفتار زنان بد پوشش به صورت مستقیم می تواند باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها