جهادگران بسیجی برای مبارزه با موج دوم اپیدمی کرونا به میدان می آیند
کد خبر: ۹۲۵۶۸۵۴
|
۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰

روحیه جهادی و نوع دوستی جهادگران بسیجی قابل ستایش است

مهدی اصلانی  امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردبیل  با بیان اینکه جهادگران بسیجی خدمات بسیاری نسبت به مردم عزیز ایران اسلامی انجام دادند، اظهار کرد: جهادگران در هر نقطه ای از کشور اسلامی برای خدمات رسانی آماده بوده و نیازها را پاسخ می دهند.

رییس مجمع جهادگران استان اردبیل با بیان اینکه روحیه جهادی و دستگیری از همنوعان از ویژگی های این بسیجیان است، ابراز کرد: نمونه این کار جهادگران بسیجی را در کرونا شاهد بودیم

مهدی اصلانی با اشاره به اینکه جهادگران بسیجی خودشان را مانند اعضای یک پیکر می دانند، اضافه کرد: همانطور که در اعضای بدن اگر یک عضو احساس ناراحتی کند، تمام اعضا ناراحتی می کنند جهادگران بسیجی نیز با ناراحتی و مشکل مردم احساس ناراحتی می کنند.

وی با اشاره به فعالیت گسترده گروه‌های جهادی در مقابله ویروس کرونا، بیان داشت: از همان روزهای اول شیوع ویروس کرونا، جهادگران با تولید ماسک، توزیع مواد ضدعفونی‌کننده و گندزدایی معابر و اماکن در مناطق روستایی و شهری در کنار مردم بودند و با توجه به قرمز شدن وضعیا استان اردبیل کار های جهادی خود همچون ضد عفونی معابر و محلات ، تولید دستکش ، ماسک  ، تولید و توزیع مواد ضد عفونی کننده و ... در سطح استان اردبیل آغاز خواهند کرد.

 

روحیه جهادی و نوع دوستی جهادگران بسیجی قابل ستایش است

ارسال نظرات
آخرین اخبار