خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه درسپاه امام حسن مجتبی(ع)
حجت الاسلام شجاعی مهر گفت: متاسفانه برخی نهادها با دارا بودن بودجه کلان در زمینه عفاف و حجاب دچار کم کاری و ضعف هستند.
کد خبر: ۹۲۵۶۸۶۱
|
۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر قزوین حضرت آیت الله عابدینی دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام حسن شجاعی مهر از دغدغه مردم در بحث اقتصادی و فتنه آخر الزمانی و بلایای آسمانی و ویروس کرونا یاد کرد و افزود: دغدغه سپاه در بحث ویروس کرونا اولا حفظ جان مردم و ثانیا حفظ عفت مردم است.

وی گفت: با شیوع ویروس کرونا و با تعطیل شدن مجالس وعظ و نماز جماعت و غیره، حساسیت جامعه نسبت به مسأله حجاب کمتر شده و بیش از بیش بحث عفاف و حجاب مظلوم واقع شده است.

وی در ادامه بیان کرد: اگر این وضعیت ادامه پیدا کند ما چگونه می توانیم با ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی مقابله نماییم و یقینا تلاش و کوشش در حفظ حجاب فردی و اجتماعی باید صورت بگیرد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه درسپاه امام حسن مجتبی(ع) عنوان کرد: متاسفانه برخی نهادها با دارا بودن بودجه کلان در زمینه عفاف و حجاب دچار کم کاری و ضعف هستند و سپاه به تنهایی در این جبهه نبرد می جنگد و این باعث شده تا چهره شهر مذهبی چون قزوین آسیب پذیر باشد.

در پایان این دیدار مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن(ع) گفت: در این حوزه با ترویج امر به معروف و نهی از منکر توسط خواهران آموش دیده و با جذب حداکثری برای پیشگیری از برهی ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی از رهنمون های شما به عنوان چراغ راه که همیشه ارزشی و انقلابی در حفظ نظام انقلاب اسلامی حرکت کرده اید، بهره مند می شویم.

1008/پ30

ارسال نظرات
پر بیننده ها