خبرهای داغ:
مسوول جامعه زنان سپاه امام حسن مجتبی(ع)

برگزاری نمایشگاه های عفاف و حجاب به صورت حقیقی و مجازی

مددخانی گفت: نمایشگاه های عفاف و حجاب به صورت حقیقی و مجازی در شبکه های اجتماعی به همت سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۲۵۶۸۶۵
|
۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، فرمانده حوزه های خواهران سپاه امام حسن مجتبی(ع) صبح امروز به مناسبت بزرگداشت هفته حجاب و عفاف با آیت اله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر قزوین، دیدار و گفتگو کردند.

معصومه مدد خانی مسوول جامعه زنان سپاه امام حسن مجتبی(ع) ضمن ارائه گزارشی از اقدامات خواهران پاسدار و بسیجی سپاه امام حسن(ع) از ابتدای سالجاری و آغاز شیوع ویروس منحوس کرونا بیان کرد: برگزاری جلسات مستمر با حضور بسیجیان و فعالان حوزه حجاب با نماینده ولی فقیه و دغدغه مندان این حوزه می تواند موجب ارائه راهکارهای کارشناسی در ترویج فرهنگ حجاب شود.

مسوول جامعه زنان سپاه امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا، خواهران بسیجی احساس تکلیف نموده و با برپایی 10 کارگاه در این مدت توانستند 270 هزار ماسک تولید و عرضه نمایند.

وی افزود: در بحث کمک های مومنانه 4 هزار و 750 بسته معیشتی و مبلغ 83 میلیون ریال کمک نقدی و نیز تعداد 1700 بسته اقلام بهداشتی از طریق پایگاه ها و حوزه های بسیج جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شد و تعداد 50 نفر از خواهران نیز در طرح اهدای خون شرکت نمودند که این کمک های مومنانه به صورت هفتگی تا پایان این بیماری ادامه خواهد داشت.

مددخانی اظهار کرد: با شدت گرفتن ویروس کرونا و ایجاد محدودیت ها در برگزاری جلسات و عدم برگزاری تجمعات جامعه زنان سپاه امام حسن(ع) نمایشگاه های عفاف و حجاب به صورت حقیقی و مجازی در شبکه های اجتماعی در حال برگزاری است.

در پایان از دغدغه های حوزه حجاب از قیمت بالای چادر و حجاب اسلامی و عدم حمایت مسوولین ذیربط صحبت شد.

1008/پ30

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار