نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی تاکید کرد: انشاالله نگذاریم غدیر در تنهایی و غربت برگزار شود و هر چه بیشتر تلاش کنیم تا این عید بزرگ را به همگان معرفی کنیم.
کد خبر: ۹۲۵۶۹۱۰
|
۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ آیت الله سید احمد علم الهدی امروز در اولین جلسه بنیاد بین المللی غدیراستان خراسان رضوی اظهار کرد: با رحلت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین عزیزی و با مشورت دوستان، حجت الاسلام والمسلمین آخوندی رئیس بنیاد بین المللی غدیر استان خراسان رضوی شد و انشاالله با همراهی و ابتکار حجت الاسلام آخوندی، غدیر زیبایی را در استان و شهرمان داشته باشیم.

وی افزود: اولین جلسه امروز در این خصوص است که بشود با توجه به شرایط این ویروس منحوس، یک غدیر زیبا و پر از شادی داشته باشیم. با توجه به اوضاع معیشتی و اقتصادی مردم در این برهه زمانی در صدد این هستیم که عید غدیر امسال ارمغان خنده‌ای را برای مردم داشته باشد تا در شهر، فضای بانشاط و پر شوری حاکم شود.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: انشاالله بتوانیم با رعایت اصول بهداشتی، غدیری زیبا و پر ازشادی و نشاط را در شهر و استان داشته باشیم.

آیت الله علم الهدی در پایان ضمن تشکر از مسئولین بیان کرد: انشاالله نگذاریم غدیر در تنهایی و غربت برگزار شود و هر چه بیشتر تلاش کنیم تا این عید بزرگ را به همگان معرفی کنیم و همینطور با توجه به مواسات مقام معظم رهبری درصدد باشیم تا مشکلات مردم را کمتر کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها