خبرهای داغ:
برگزاری کلاس های آموزشی برنامه های صالحین مربیان توسط حوزه حضرت صدیقه کبری(س) ناحیه پاوه با موضوع گسترش عفاف وحجاب در مکان حوزه برگزار شد .
کد خبر: ۹۲۵۶۹۳۹
|
۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از پاوه:حلقه مربیان تیرماه حوزه حضرت صدیقه کبری (س) با موضوع گسترش فرهنگ عفاف و حجاب با حضور سرمربی ومربیان این حوزه برگزار شد.
 
در این نشست سرمربی صالحین حوزه ضمن خیر مقدم به حاضرین خاطر نشان کردند نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب به عنوان یکی از ضرورت‌های باور‌های دینی مستلزم برنامه ریزی صحیح در سه حوزه فرد، خانواده و جامعه است. رفتار‌های دینی گاه شخصی و درونی اند و آثار ویران گر آن در اجتماع چه اندک یا بسیار، به چشم نمی‌آید و گاهی جنبه بیرونی دارند که آثار منفی آن در جامعه بر جای می‌ماند.
 
 
وی بیان داشت: شرع مقدس اسلام درباره نوع دوم رفتارها، سفارش‌های جدی و مهمی دارد، رعایت نکردن عفاف وحجاب از جمله رفتار‌های نوع دوم است ایشان در پایان افزود: جهت نهادینه سازی، گسترش و حفظ فرهنگ عفاف و حجاب باید از همه توانایی ها، اختیارات و امکانات موجود در نهاد‌های کشور بهره گرفت. آموزش و پرورش، حوزه ها، دانشگاه ها، نهاد‌های اقتصادی و فرهنگی و حتی بهداشتی کشور در رسیدن به هدف مورد نظر نقش بسزایی دارند.
 
 
 
ارسال نظرات