حضور فرمانده و نیروهای تیپ 48 فتح در محل آتش سوزی جنگل های دمچنار و وزگ

دو گردان از تیپ 48 فتح استان از صبح امروز در حال اطفای حریق جنگل های بلوط، دمچنار، گرده وه، علی کرمی و کوه های مشرف به جاده اصفهان هستند و یک گردان نیز عصر امروز به محل آتش سوزی جنگل های وزرگ حاضر شدند.
کد خبر: ۹۲۵۶۹۴۹
|
۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹

 معاون هماهنگ کننده تیپ 48 فتح  دقایقی قبل در گفت و گو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت: دو گردان از تیپ 48 فتح  از صبح امروز در حال اطفای حریق جنگل ها و مراتع مناطق دمچنار، گرده وه، علی کرمی و کوه های مشرف به جاده اصفهان هستند.

سرهنگ دوم پاسدار جهانگیر پورملک ابراز داشت: سردار حکمتیان فرمانده تیپ 48 فتح و کناری فرماندار بویراحمد نیز  برای مدیریت و کنترل نیروها و عملیات  اطفای حریق در منطقه دمچنار حضور یافتند.

وی گفت:عصر امروز نیز معاون هماهنگ کننده تیپ 48 فتح به همراه  یک گردان 50 نفری  از تیپ 48 فتح  در ارتفاعات وزگ یاسوج به کمک نیروهای مردمی و امدادی  شتافتند و آتش سوزی جنگل ها و مراتع این منطقه  را مهار کردند.

سرهنگ پورملک بیان کرد: روز گذشته نیز نیروهای تیپ 48 فتح به محل آتش سوزی جنگل ها و مراتع سروک اعزام شدند و با کمک نیروهای مردمی و امدادی  به اطفای حریق پرداختند و این آتش سوزی نیز به طور کامل مهار شد.

آتش‌سوزی جنگل‌های دمچنار بویراحمد که در روزهای گذشته در چند مرحله مهار شده بود، دوباره شعله ور شده است و تاکنون بخش زیادی از مراتع و جنگل ها در آتش سوخته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار