مسئول بسیج جامعه زنان سپاه اسکو در گفت و گو با بسیج:

حجاب مهم ترین عامل حفظ آرامش و امنیت در جامعه است

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه اسکو گفت: هفته حجاب و عفاف تلنگری برای زنان مسلمان، بخصوص زنان ایرانی و مسئولان ذیربط است تا با آگاهی و بصیرت کامل فریب توطئه های دشمنان را نخورند چراکه یکی از آثار حجاب در جامعه ارتقا آرامش و امنیت است.
کد خبر: ۹۲۵۶۹۸۹
|
۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۸

اشرف آهکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: بدون شک حجاب در اسلام فلسفه مشخص و روشنی دارد که می توان آن را از زوایای مختلف اجتماعی، فرهنگی و تربیتی مورد بررسی قرار داد و به این نکته توجه داشت که لباس رسمی اقوام مختلف ایرانی در دوران پیش از اسلام نیز دارای شاخصه های کاملا عفیفانه بوده است.

وی ادامه داد: عنصر حیا فارغ از دین و ملیت، امری ذاتی در زنان بوده و نمود ظاهری آن حجاب و پاک دامنی است بنابراین اگر امروز شاهد بی مهری و کم توجهی در حوزه حجاب  هستیم باید علت آن را در عملیات سنگین روانی دشمنان و عملکرد برخی وجدان های خفته جستجو کرد.

آهکی اضافه کرد: امیدواریم نامگذاری این هفته با عنوان هفته حجاب و عفاف تلنگری برای زنان مسلمان، بخصوص زنان ایرانی و مسئولان ذیربط باشد تا با آگاهی و بصیرت کامل فریب توطئه های دشمنان را نخورند چراکه یکی از آثار حجاب در جامعه ارتقای آرامش و امنیت است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه اسکو در خصوص برنامه های هفته حجاب و عفاف اظهار کرد: امسال برنامه های هفته حجاب به علت بیماری کرونا از طریق فضای مجازی در قالب برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی و ارائه محتوای متناسب با روزشمار برگزار می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار