یادداشت/ سردار رفیعی

شهدای مدافع حرم احیاگر اسلام حقیقی مدافع کرامت انسانی هستند

شهیدان دفاع از حرم، حقیقت هایی که می رفت در فهم نادرست تاریخ به فراموشی سپرده شود، شهیدان ما اون فهم نادرست را اصلاح کردند و اسلام حقیقی، اسلام مدافع کرامت انسانی، اسلام حیات بخش بشریت اسلامی را که در صلح در کنار هم می شود، به انتظار مصلح کل دنیا امام زمان (عج) نشست.
کد خبر: ۹۲۵۷۰۴۶
|
۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، گرامی میداریم یاد و خاطره شهیدان عزیز مدافع حرم را؛ ماجرای جبهه ی مقاومت و دفاع از حرم آل الله ماجرای امتداد خط عاشورا می‌باشد .

وقتی که حضرت زینب (س) وارد کاخ یزید شد یزید برای تحقیر زینب کبری (س) چند جمله ای را گفته است که تفسیر آن در عمل شهیدان حرم مشخص است.

شهدای مدافع حرم احیاگر اسلام حقیقی مدافع کرامت انسانی هستند

یکی از جمله های یزید خطاب به حضرت زینب(س) این است که والله قسم که نام شما را از تاریخ حذف خواهیم کرد . ایشان جواب کوبنده ای را داد و فرمود : والله شما نمی توانید نام ما را از تاریخ حذف کنید . ما زنده ایم در تاریخ و شهادت اندیشمندان و آزادی خواهان عالم گواه این این جمله حضرت زینب (س) می‌باشد.

وقتی از گاندی رهبر استقلال طلبان هند سوال می شود که راه و رسم آزادگی را از که آموختی؟، گفت : از حسین بن علی (ع)شیعیان که در مقابل ظلم سر تعظیم فرود نخواهیم آورد .

راه آنها زنده بود و جبهه ی روبرو همان جبهه ی یزیدیان و جبهه حق حسینی و زینبی بود .

اما بعد از ۱۴۰۰ سال دستگاه استکبار جهانی با همان کینه تاریخی که اتفاق افتاده بود دوباره دور هم جمع شدند . همان جبهه ی زر و زور و تزویری که معاویه در روبروی امیر المؤمنین داشت و همان جبهه ی زر و زور و تزویری که یزید میمون صفت شد امیر المومنان دوباره بعد از ۱۴۰۰ سال دور هم جمع شدند . این بار تمام دستگاه استکبار جهانی همه ی این ناخالصی ها کجی های انحراف تاریخی را دور هم جمع کردند و به عنوان داعش ، النصره، جیش الفتح  همه ی این ها یک حرف روشن داشتند که در تصویر ماندگارشهید والا مقام و سرافراز ما شهید محسن حججی دوباره همون تصویر بود . همان شمشیر بود و همان ابن ملجم بود و همون یاران امیر المومنان.

ما در تجلیل از شهیدان مدافع حرم در  تفسیر این خط ایستاده ایم .

شهیدان دفاع از حرم به تعبیر از مقام معظم رهبری از الولیاء الهی بودند،  در زمان حیات شهیدان دفاع از حرم این سخن را فرمودند: شهیدان دفاع از حرم احیاگر اسلام ناب بودند .شهدای دفاع از حرم برای احیای کرامت انسانی برای آزادی بشریت ،این ها همه ی سخنان رهبری و سردار گرانقدر سردار سلیمانی بود از تغییر جبهه ی مقاومت بیان می‌کنند .

وقتی جبهه ی روکمان را حاج قاسم به زیر کشید و پیام تبریک و پایان حکومت داعش را اعلام کرد .حضرت آقا توصیفات گوناگونی را دارد و جمله ای را خطاب به حاج قاسم دارد که به شیعیان و مسیحیت خدمت نکردی شما به بشریت خدمت کردید . دنیا مدیون شهیدان حرم است .همه ی کج فهمی هایی که اصلاح شد همه ی ظلم هایی که به بشریت در زمینه های کج فهمی چه له دست عمله های داعش چه حمایت کنندگان استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در فهم نادرست تاریخ اصلاح شد . خلاصه مسیر حقیقی شهیدان حرم جمله ی ماندگار مقام معظم رهبری است که می فرماید:  ما در تجلیل و تکریم و مدح شهیدان احساساتی نشدیم این کشته ها در بین بشریت زیاد است و در جنگ های جهانی کشته های زیادی گرفتند ام چرا ما از شهیدان تجلیل می‌کنیم.

شهیدان دفاع از حرم، حقیقت هایی که می رفت در فهم نادرست تاریخ به فراموشی سپرده شود، شهیدان ما اون فهم نادرست را اصلاح کردند و اسلام حقیقی، اسلام مدافع کرامت انسانی، اسلام حیات بخش بشریت اسلامی را که در صلح در کنار هم می شود، به انتظار مصلح کل دنیا امام زمان (عج) نشست .

امروز هم سر سفره یکی از شهیدان مدافع حرم هستیم، شهید اسمی عزیز و سلسله ادامه دارد .

شهید اسمی امروز و دیروز شهید حاج قاسم و فردا این صف طویل منتظران شهادت که نشسته اند، یاد و خاطره این شهید عزیز را گرامی می داریم.

خصوصیات بارز این شهید بارز شهید اسمی عزیز مثل تمام بندگان صالحان  اهل نماز اول وقت بودند این به شهادت دوستان ایشان که بارها و بارها با او زندگی کردند و اما این جوان امروز به عرش نشسته جوان و حجب و حیایی بود که کم حرف می زد و خوب عمل می کرد . همین سماجت ایشان برای حضور در نیروی قدس حاجتش برای حضور در جبهه ی مقاومت با همه ی این حیاء و کم رویی و حجبش اتفاق افتاد .

شهید عزیزمان هم همین مدت ۱ سال سابقه حضور در بسیج گردان امام حسین (ع)  و سابقه بسیج در فاتحین عزیز را دارند .

اما اخلاص ویژگی برجسته ی شهید اسمی می باشد که به شهادت دوستان نزدیکی که او را از نزدیک دیدند و می شناختند از او بر ما گفتند که او مزد شهادت خود را در خادمی خانه ی حسین بن علی (ع) در خادمی هیئت سید الشهداء گرفت .

ان شاءالله از خدا بخواهیم به حرمت خون شهیدان به حرمت خون برجسته گان شهید دفاع از حرم محرم و صفر ما دور از کرونا با صفا برگزار بشود . سال های سال شهید اسمی عزیز محرم آبدار خانه هیئت ها را صفا می داد و با صفای باطن خود خادم عزاداران سید الشهداء بوده است .

او دوره های آموزشی را به خوبی گذرانده بود . جفاست اگر بگوئیم دوستان شهیدمان آموزش های مختص دوره های که نیاز است در ماموریت ها شرکت کنند را ندیده اند، شهید عزیز ما دوره های آموزشی را در بسیج و نیرو گذرانده بود و راه او پیش روی ما قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها