لاله افتخاری در گفت و گو با بسیج:

نباید حقی از مردم ضایع شود

معاهدات و تفاهم نامه ها طبعا باید بر اساس یک رابطه برد-برد باشد زیرا در کلام الهی هم داریم که نه باید ستم کرد و نه باید ستم را پذیرفت.
کد خبر: ۹۲۵۷۰۶۲
|
۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳

نباید حقی از مردم ضایع شود

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، دکتر لاله افتخاری در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج درباره ارتباط راهبردی ایران و چین که موافقان و مخالفان بسیاری دارد، گفت: معاهدات و تفاهم نامه ها طبعا باید بر اساس یک رابطه برد-برد باشد زیرا در کلام الهی هم داریم که نه باید ستم کرد و نه باید ستم را پذیرفت.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی استفاده از نگاه کارشناسان در این گونه معاهدات را ضروری دانست و اظهار داشت: نهایتا این معاهده مستلزم تصویب مجلس شورای اسلامی است.

وی وجود نیروهای انقلابی در مجلس یازدهم را ضریب اطمینان عنوان نمود و گفت: امیدواریم این نیروها وظایف خود را به خوبی انجام دهند که یکی از وظایف آنها هم بررسی همین نوع تفاهم نامه ها می باشد.

دکتر افتخاری بر لحاظ کردن حقوق مردم در روابط خارجی و معاهدات تاکید کرد و ادامه داد: باید از هیاهو پرهیز کرد و دولتمردان و مجلسیان نیز قول دهند که نمی گذارند حقوقی از مردم ضایع شود، این مردم همان کسانی هستند که برای بخشی از خاک خود در دوران دفاع مقدس، شهیدان زیادی دادند و الان هم انتظار دارند که حساسیت هایشان درنظر گرفته شود، البته نباید به سخنان و جنجال های دشمنان و تبلیغات آنها توجه شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار