همکاری سازمان بسیج اصناف خراسان رضوی در حوزه نظارت بیشتر بر بازار

مسئول بسیج اصناف خراسان رضوی گفت: براساس طرح «همیاران بازرس» آمادگی خود را برای بکارگیری نیرو‌های بسیجی جهت نظارت بر قیمت اجناس بازار اعلام می‌کنیم.
کد خبر: ۹۲۵۷۰۶۵
|
۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
محمد قوی پنجه در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ با اشاره به افزایش بی رویه قیمت اجناس و در پی ان ایجاد نارضایتی در بین عموم جامعه اظهار کرد: ما از سال گذشته طرحی با عنوان «همیار بازرسان» را جهت نظارت بر قیمت اجناس بازار را با بازرسان اتاق اصناف و همچنین اداره صنعت، معدن و تجارت مطرح کردیم.

وی با اشاره به اینکه این طرح یک طرح کشوری است، افزود: بر اساس این طرح تفاهمنامه‌ای با وزیر صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف امضا شده که تعدادی از بسیجیان در قالب همیاران بازرسان به نقاط مختلف استان اعزام شوند.

مسئول سازمان بسیج اصناف استان خراسان رضوی آمادگی خود را جهت بکارگیری نیرو‌های بسیجی به هر تعداد که موردنیاز است جهت اجرایی کردن این طرح اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: این طرح جهت جلوگیری از افزایش غیرقانونی قیمت اجناس مطرح شد و خوشبختانه در شهرستان‌های استان با استقبال روبرو شد، اما متاسفانه در مشهد جهت بکارگیری نیرو‌های بسیج به عنوان همیار بازرسان استقبالی صورت نپذیرفت.
 
قوی پنجه با بیان اینکه در موج اول شیوع کرونا با همکاری ۷۵ گروه جهادی و راه اندازی ۴۳ مرکز تولید ماسک ۱۳۵ هزار ماسک ماسک تولید کردیم، گفت: هم اکنون بر طبق انعقاد تفاهم نامه‌ای که با شرکت بافتینه بستیم این شرکت کش و پارچه را برای تهیه ماسک در اختیار ما قرار خواهد داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها