خبرهای داغ:
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی:

بیانیه گام دوم انقلاب مکمل سند تحول بنیادین است

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب سندی راهبردی، تعیین کننده خط مشی های انقلاب و انقلابی گری در چله دوم و مکمل سند تحول بنیادین است.
کد خبر: ۹۲۵۷۰۷۹
|
۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محمد علی واقعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در دیدار با مسئول بسیج دانش آموزی استان تصریح کرد: بسیج برخواسته از بدنه مردم انقلابی ایران است از همین رو در قلب مردم به ویژه در سینه‌ی معلمان و دانش آموزان بسیجی استان جایگاه ویژه‌ای داشته و دارد.

وی، الگوی عملی را بهترین الگو برای دانش آموزان بسیجی دانست و یاد آور شد: در این برهه‌ی خاص از زمان که ایران اسلامی در معرض انواع تهدیدات سخت و نرم؛ از شیوع ویروس کرونا گرفته تا تحریم‌های ظالمانه‌ی سیاسی، اقتصادی و تهاجم فرهنگی قرار دارد حضور بسیجیان در دو بعد نرم و سخت افزاری تعیین کننده و سرنوشت ساز است.
 
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب سندی راهبردی، تعیین کننده، خط مشی‌های انقلاب و انقلابی گری در چله دوم و مکمل سند تحول بنیادین است.

واقعی، جوانگرایی را مهم‌ترین رویکرد آموزش و پرورش در بهارستان علم و ادب برشمرد و اظهار کرد: جوانگرایی فاکتور اصلی تداوم و استمرار حرکت، و یکی از مولفه‌ها و شاخصه‌هایی است؛ که براساس آن می‌توان میزان پویایی را تعیین کرد.

واقعی، هوشمندی، خلاقیت، سرعت و ابتکار عمل را از دیگر شاخصه‌های جوانگرایی در آموزش و پرورش برشمرد و ابراز داشت: با تلاش معلمین جوان، مستعد، شایسته و خلاق می‌توانیم شاهد رشد روز افزون و به بار نشستن ثمرات حرکت علم‌مدار و برنامه‌محور آموزش و پرورش خراسان جنوبی در آینده‌ای نزدیک باشیم.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها