جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس درسپاه شهرستان تنگستان برگزارشد.
کد خبر: ۹۲۵۷۰۸۰
|
۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
برگزاری جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس درتنگستان
به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، سرهنگ پاسدار رضا ریاحی جانشین فرماندهی سپاه تنگستان درجلسه هماهنگی اعضای ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس بیان کرد: جایگاه و نقش دستاورد‌های دفاع مقدس درجهت رسیدن به اهداف والای انقلاب اسلامی بسیار پررنگ است.

رضا ریاحی گفت: ۸ سال دفاع مقدس گنجینه‌ای بسیار گرانب‌ها است که ملت ما تا کنون توانسته از این گنجینه در جهت عبور از بحران‌ها ودشواری‌های پیش رو بهره گیرد.

جانشین فرماندهی سپاه تنگستان افزود: رزمندگان و شهدا چراغ راهی برای نسل امروز و جوانان کشور برای دفاع از آرمان‌های انقلاب هستند.

وی ادامه داد: بسیاری از جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب کمترین توجه را دارند و کمترین خاطره‌های آن دوران مهم را با خود ندارند، با توجه به این که هنوز نسلی که مستقیم در دفاع مقدس حضور داشته است زنده و گواه تاریخی این واقعه عظیم است.

سرهنگ رضا ریاحی تصریح کرد: برای زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهدا، ترویج سیره شهدا، تجلیل و تکریم از ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس قصد داریم تا پایان سال جاری برنامه‌هایی متناسب با مناسبت‌های تقویمی با رویکرد بزرگداشت دفاع مقدس تدوین و جهت اجرا به رده‌های تابعه ابلاغ شود.

انتهای خبر/
ارسال نظرات