سخنگوی قوه قضائیه گفت: هفته گذشته حکم اعدام کارمند بازنشسته وزارت دفاع که برخی اطلاعات موشکی را به سیا فروخته بود، اجرا شد.
کد خبر: ۹۲۵۷۱۱۱
|
۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶

حکم اعدام

به گزارش سرویس بسیج حقودانان خبرگزاری بسیج، غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری امروز خود درباره اینکه حکم اعدام موسوی مجد، اجرا شد یا نه گفت: اجرای حکم فرآیندی دارد و اینگونه نیست که امروز قطعی شد و فردا اجرا شود. این حکم اجرا نشده ولی جزو حکم‌های لازم‌الاجرای ماست. کاری به فضاساز‌ی‌ها نداریم ولی امنیت جامعه و کشور خط قرمز ماست و هرکسی بخواهد آن را به مخاطره بیندازد، دستگاه قضا ورود خواهد کرد و در این حوزه اهل مسامحه نیستیم. مگر می شود کسی اسرار کشور را به بیگانگان بفروشد و ما بیکار باشیم.

وی ادامه داد: هفته قبل حکم مشابهی درباره کارمند بازنسشته هوافضای وزارت دفاع را اجرا کردیم. او 91 بازنشسته شد و بعد از آن به سیا وصل شد و اطلاعاتی که در تولید موشک های ما داشت بخشی از اطلاعات را به سیا فروخت و از آن پول گرفت. بازداشت شد و محاکمه شد و محکوم به اعدام شد و هفته قبل هم اعدام شد. او رضا عسکری بود. بدانند که اشراف اطلاعاتی است. عسکری تحت رصد قرار گرفت و مستندات جمع شد و در نهایت حکمش اجرا شد.

ارسال نظرات