خبرهای داغ:

برگزاری کارگاه آموزش ضابطین قضایی بسیجیان هندیجان

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان از برگزاری کارگاه آموزش ضابطین قضایی بسیجیان طرح شهید علی هاشمی و گشت های رضویون حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج شهری و روستایی هندیجان با حضور دادستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۷۱۱۳
|
۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، یک دوره کارگاه آموزش ضابطین قضایی بسیجیان هندیجان در ناحیه سپاه شهرستان هندیجان با حضور فرمانده ناحیه و دادستان شهرستان با رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب اظهار داشت : در راستای ارتقای سطح امنیت و آگاهی بسیجیان از قانون ومقررات در گشت های محله‌محور و گشت های رضویون با حضور بسیجیان طرح شهید علی هاشمی و گشت های رضویون حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان کارگاه آموزش ضابطین قضایی با همکاری تاثیرگذار دادستان بزرگوار برادر خادمی در ناحیه سپاه هندیجان برگزار شد.

 

وی افزود: کارگاه آموزش ضابطین با بهترین شکل ممکن و با رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار که مورد رضایتمندی بسیجیان شد و انشالله اینگونه کلاس های اموز ش ادامه خواهد داشت.

 

وی بابیان تقدیر از حضور دادستان هندیجان در کارگاه آموزش ضابطین گفت: دادستان بزرگوار برادر ارزشمند خادمی که در برگزاری کارگاه های اموز ش ضابطین نهایت همکاری و حمایت را دارند تقدیر و تشکر می شود.

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد: با همت و تلاش ارزشمند گروه های جهادی بسیج حدود ۱۰۰ بسته معیشتی در میان نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا در شهرستان هندیجان توزیع شدند.

 

وی با اشاره به همکاری پایگاههای مقاومت بسیج در توزیع بسته های معیشتی بیان کرد : در توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل پایگاه مقاومت بسیج سالم قجری و گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج شهید خرازی و جمعی از خیرین شهرستان مشارکت و همراهی خوبی داشتند که از همه آنها در این شرایط آب و هوایی گرما و کرونایی تقدیر و تشکر می شود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها