بسیج گزارش می‌دهد؛

انتصاب 2 فرمانده در سپاه گرمسار و آرادان

با حکم سردار حمید دامغانی «ایرج گلینی» به‌عنوان فرمانده سپاه ناحیه گرمسار و «حمیدرضا مجیدی» به‌عنوان فرمانده سپاه ناحیه آرادان منصوب شدند.
کد خبر: ۹۲۵۷۱۵۷
|
۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار، سرهنگ مجید ناظریه فرمانده اسبق سپاه ناحیه گرمسار در مراسم معارفه فرماندهی جدید سپاه ناحیه گرمسار گفت: ظرفیت‌های گسترده‌ای در سطح شهرستان گرمسار وجود دارد و بهره‌گیری از ظرفیت و امکانات بسیج در راستای ایجاد توسعه پایدار در این شهرستان در دستور کار قرار داشت.

وی با تأکید بر اینکه روحیه جهادی، انتقادپذیری و مطالبه گری از ویژگی‌های مهم یک مسئول است، افزود: انتقادپذیری نقش مؤثری در بهبود ارائه خدمات و ایجاد توسعه همه‌جانبه در جامعه ایفا می‌کند.

نقش محوری پایگاه‌های بسیج در جامعه

ایرج گلینی فرمانده جدید سپاه ناحیه گرمسار نیز در این مراسم بیان کرد: کشور از سال‌های گذشته تاکنون به‌شدت درگیر مشکلات اقتصادی است و این مشکلات به معیشت مردم آسیب وارد کرده است.

وی با تأکید بر اینکه رصد وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم از مهم‌ترین رویکردهای سپاه است، افزود: بهره‌گیری از توانمندی‌های سپاه برای رفع مشکلات مردم در دستور کار قرار دارد.

گلینی با اشاره به نقش پایگاه‌های بسیج در این عرصه خاطرنشان کرد: ایجاد قرارگاه‌های محله‌ای مسجد محور در گرمسار از مهم‌ترین طرح‌هایی است که به جدیت در سال جاری دنبال خواهد شد تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در پایگاه‌های بسیج نسبت به رفع مشکلات مختلف در ابعاد اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در محله‌ها اقدامی اساسی انجام شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج، گلینی پیش‌ازاین در منصب جانشین فرماندهی سپاه گرمسار و فرماندهی سپاه شهرستان آرادان خدمت کرده و مجیدی نیز سرپرستی بسیج دانشجویی شهرستان گرمسار و آرادان و جانشینی فرماندهی سپاه ناحیه گرمسار را در کارنامه خدمات درخشان خود در این نهاد مقدس را دارد.

در پایان این مراسم از زحمات کم‌نظیر سرهنگ مجید ناظریه فرمانده اسبق سپاه ناحیه گرمسار نیز تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار