خبرهای داغ:
مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی:

کنار خانواده های آسیب پذیر در شرایط سخت اقتصادی هستیم

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی در جلسه شورای زکات استان تاکید کرد: فراتر از وظایف سازمانی خود تا عبور از شرایط سخت اقتصادی سال 99 کنار محرومین هستیم.
کد خبر: ۹۲۵۷۱۸۱
|
۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، محمد کلامی در جلسه شورای زکات استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: موفقیت های ارزنده کمیته امداد در عرصه محرومیت زدایی مرهون هماهنگی و همدلی مدیران و دستگاه های اجرایی استان است.

وی با اشاره به تاثیر کرونا بر معیشت قشر مشتضعف جامعه گفت: کرونا علاوه بر تهدید سلامت، به اشتغال خانواده های محروم نیز آسیب رساند و مراجعات به کمیته امداد را افزایش داد.

کلامی با بیان اینکه در سال جاری 71 درصد از بودجه کمیته امداد استان مبتنی بر کمک های مردمی تعریف شده، افزود: تلاش داریم در سال های آتی از بودجه دولتی بی نیاز شده و فقر را با کمک های مردمی مدیریت کنیم.

وی تاکید کرد: بصورت موثر و مستمر در کنار خانواده های آسیب پذیر هستیم تا از این شرایط سخت اقتصادی سال 99 به سلامت عبور کنیم.

 دومین جلسه شورای زکات آذربایجان شرقی با حضور جمعی از مسئولان در حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها