خبرهای داغ:

دیدار مسئول بسیج جامعه زنان و بانوان بسیجی سرخه با امام جمعه این شهرستان

مسئول بسیج جامعه زنان و بانوان بسیجی سرخه در گرامیداشت هفته عفاف و حجاب با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند
کد خبر: ۹۲۵۷۱۹۵
|
۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه حجت الاسلام و المسلمین مصطفی فاطمی بصیر امام جمعه شهرستان سرخه در دیدار با مسئول قشر بسیج جامعه زنان و مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان سرخه و جمعی دیگر از بانوان در حاشیه هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: مهاجرت از سرخه یکی از مشکلاتی است که از چندسال پیش وجود داشته است. گرانی مسکن جهت خرید، رهن و اجاره مشکلات را مضاعف کرده است. با کمک شما باید به قشر خاکستری توجه کرد که در گردونه خدمت ما قرار نمی‌گیرند.
وی افزود: شهرستان سرخه نیازمند برگزاری کارگاه‌هایی با محوریت خانواده می‌باشد. در اینجا آمادگی خود را جهت برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های با موضوع «گفتمان تربیت کودک و گفتمان خانواده شرقی از محضر اسلام» اعلام می‌دارم و گردآوری افراد با شما می‌باشد.
امام جمعه سرخه در پاسخ به این موضوع از سوی مسئول قشر بسیج جامعه زنان که شهرستان سرخه نیاز به یک مرکز مشاوره دارد اذعان داشت: بهزیستی و نیروی انتظامی شهرستان در این حوزه فعالیت کرده و جامعه هدف آن‌ها آسیب پذیرلن می‌باشند.
فاطمی بصیر اضافه کرد: همچنین احمد نظنزی به عنوان مشاور امین به صورت تلفنی فعال بوده و حتی در زمان حضور در شهرستان سرخه، مشاوره حضوری نیز داده و می‌دهند و افراد متقاضی می‌توانند از تجربیان وی بهره ببرند. در حال حاضر جهت احداث یک مرکز مشاوره با مشکل مکانی مواجه هستیم.
وی در خصوص مشکل سالن ورزشی ویژه بانوان بیان داشت: در زمان فرماندهی سردار حسن زاده به عنوان فرمانده سپاه استان سمنان وعده‌هایی داده و تصمیماتی در این خصوص اتخاذ شد و من در حال پیگیری این مهم می‌باشم.
امام جمعه سرخه با اشاره به اینکه بسیج و حوزه علمیه باید تعامل بیش تری با یکدیگر داشته و کار‌های مشترکی انجام دهند؛ گفت: باتوجه به اینکه شهرستان سرخه به لحاظ حجاب و عفاف از سالیان دور زبانزد عام و خاص بوده است، باید توجه بیشتری به این موضوع شود و کار‌هایی که به بنیان خانواده مربوط می‌شود در زمینه عفاف و حجاب انجام گیرد.
فاطمی بصیر خاطرنشان کرد: با گلرو نماینده مجلس مردم سمنان، سرخه و مهدیشهر؛ جلسه‌ای را پیش رو دارم و با لطف خداوند مطالبات بانوان خصوصاً در زمینه‌های عفاف و حجاب را با وی مطرح خواهم کرد.
وی اضافه کرد: تشکیل قرارگاه عفاف و حجاب در سطح شهرستان اتفاق خیلی خوبی می‌تواند باشد و کار به صورت سالانه انجام گیرد و در مورد سیر قوت و ساز و کار آن برنامه ریزی شود.
فاطمی بصیر تصریح کرد: با هدف بهبود وضعیت حجاب و زیبا کردن جلوه آن می‌توان اقداماتی مبذول داشت. در خصوص لباس نامناسب (همچون شلوار‌های کوتاه و مانتو‌های جلو باز)، باید مراکز خوب با قیمت مناسب برای چادر و مانتو و سایر ملزومات حجاب شناسایی و به افراد معرفی نماییم تا مشکلات کمتر شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها