خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

ظرفیت‌های مختلف کشور باید به فعلیت برسد

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ظرفیت‌های مختلف کشور باید به فعلیت برسد تا از مشکلات اقتصادی عبور کنیم.
کد خبر: ۹۲۵۷۱۹۸
|
۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴

سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از ارومیه، اظهار کرد: ظرفیت‌‌های مختلف کشور در  همه زمینه‌ها باید از حالت بالقوه درآمده و به فعلیت برسد تا از مشکلات اقتصادی عبور کنیم.

وی به گوشه‌ای از بیانات رهبر معظم انقلاب در ارتباط تصویری با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی مبنی بر «مشکلات اقتصادی که از آن تعبیر کردیم به بیماری، خب عمده‌ترینش تورّم است، کاهش ارزش پول ملّی است، گرانی‌های بی‌منطق است، مشکلات بنگاه‌های تولیدی است، وجود تحریم‌های خارجی است - که نقش این تحریم‌ها را نباید نادیده گرفت - و نتیجه‌ی اینها هم سختیِ معیشتِ طبقاتِ پایین و متوسّط است» اشاره کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: رهبری در ارتباط تصویری 22 تیر ماه با نمایندگان مجلس از تورم به عنوان عمده‌ترین بیماری اقتصادی کشور نام بردند و مشکلاتی نظیر کاهش ارزش پول ملی، مسائل بنگاه‌های تولیدی و ... را مورد توجه قرار دادند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: با استناد به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب می‌توان گفت که علی رغم این که در کشور بیماری‌های اقتصادی وجود دارد ولی بنیه کشور قوی است، که این موضوع امیدآفرین و نویدبخش است.

شهسواری با اظهار اینکه، در صورت استفاده بهینه از ظرفیت‌های مختلف کشور نه‌تنها می‌توانیم از مشکلات اقتصادی خارج شویم، بلکه می‌توانیم به رشد و شکوفایی همه‌جانبه نیز دست پیدا کنیم، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر ظرفیت‌های طبیعی و انسانی را مورد اشاره قرار دادند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با ابراز تاسف از اینکه هم‌اکنون ویروس کرونا دامن‌گیر کشورهای مختلف جهان همین طور ایران اسلامی شده و استان ما نیز به طور قطع از آن متاثر شده است، اظهار کرد: تمرکز بر روی این ویروس و حواشی آن نباید موجب غفلت از سایر برنامه‌ها شود.

وی با بیان اینکه تا زمان ریشه‌کنی ویروس کرونا با قدرت در کنار مردم هستیم، اظهار کرد: در نخستین مرحله از رزمایش کمک مومنانه 350 هزار بسته معیشتی بین اقشار آسیب‌دیده از کرونا توزیع شد، مرحله دوم رزمایش نیز آغاز شده است و در طول آن اقدامات مختلف انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظرات