خبرهای داغ:

در مقابله با تهاجم دشمن بر حجاب و عفاف فعالیت عملی رضایت بخشی انجام نشده است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود گفت: تاکنون در موضوع تهاجم فرهنگی دشمنان به خصوص در موضوع عفاف و حجاب برنامه های عملی و رضایت بخشی انجام نشده است.
کد خبر: ۹۲۵۷۲۰۰
|
۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نادر فخری در دیدار با اعضای ستاد هفته عفاف و حجاب این شهرستان با بیان اینکه ۵۰ درصد جمعیت این شهرستان را بانوان تشکیل می‌دهند، افزود: جامعه بانوان در رشد و ارتقای فرهنگ تاثیر به سزایی دارند.
فرماندار شاهرود افزود: تاکنون در موضوع تهاجم فرهنگی دشمنان به خصوص در حوزه عفاف و حجاب برنامه‌های عملی و رضایت بخشی انجام نشده است.
وی با اشاره به اینکه دشمنان اعتقادات دینی و اخلاقی ما را هدف قرار داده اند، ابراز داشت: دشمنان می‌دانند تا این اعتقادات دینی و ارزشی وجود دارد نمی‌توانند بر کشور ما مسلط شوند پس تهاجم فرهنگی را برای کاهش اعتقادات واعتماد در دستور کار خود قرار داده اند.
به گفته وی دشمنان با ضربه زدن بر اعتقادات بی تفاوتی مردم را درخصوص عفاف و حجاب در دستور کار دارند؛ که این بی تفاوتی نوعی تسلیم شدن است.
معاون استاندار سمنان ماهواره و فضای مجازی را یکی از عواملی خواند که در این بی تفاوتی اگر خوب مدیریت نشودایفای نقش می‌کند.
فخری شاهرود را پایگاه دینی و اعتقادی دانست و گفت: در برخورد با بی حجابی باید کار فرهنگی انجام شود.
وی تاکید کرد: فرهنگ اصیل ایرانی - اسلامی، قومی و مذهبی می‌تواند در مقابل فرهنگ مبتذل غرب قرار گیرد.
فرماندار شاهرود در این نشست از انتخاب یک مشاور قوی امور بانوان در فرمانداری این شهرستان خبر داد.
وی با بیان اینکه تذکر به دستگاه‌های اجرایی در خصوص توجه به رعایت حجاب در دستور کار است، افزود: رعایت حجاب مختص به بانوان نبوده و آقایان نیز باید رعایت کنند.
فخری با اشاره به اینکه برخی از طلاق‌های امروزه منشاء بی بند و باری، بی تفاوتی و بد حجابی است، تصریح کرد: باید از ترویج طلاق و عادی سازی این امر جلوگیری کرد.
وی در پایان این نشست گفت: ساخت پارک بانوان باید با توجه به شرایط جدید انجام شود.
در مقابله با تهاجم دشمن بر حجاب و عفاف فعالیت عملی رضایت بخشی انجام نشده است
ارسال نظرات
پر بیننده ها