اولین جلسه  اعضای شورای سازمان بسیج رسانه البرز با حضور ابراهیم نوروزی فر رئیس سازمان بسیج رسانه البرز و جمعی از اعضاء در محل دفتر این سازمان با محوریت اهداف، دستورالعمل ها و ماموریت های جدید بسیج رسانه استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۵۷۲۲۸
|
۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبر گزاری بسیج از کرج، پاسدار نوروزی فر تقویت و ارتقاء کیفی بسیج رسانه را مشارکت، همدلی، همفکری و هم راستا بودن تک تک اعضاء برشمرد و اظهار داشت: اهداف و ماموریت های جدید سازمان باید به بهره گیری از خردجمعی و مشارکت مستمر اعضا در جایگاه خود ملموس شود.

قلم اصحاب رسانه با عدم پیروی از احزاب مثمر ثمر خواهد بود

وی با بیان این مطلب که افق های روشنی پیش روی سازمان بسیج رسانه پیش بینی می شود، افزود: دست یابی به اهداف مد نظر بسیج رسانه جز با حضور اصحاب رسانه  و بهره مندی از آرائ  فکری و مثمر ثمر آنان محقق نخواهد شد.

وی سازمان بسیج رسانه را  بستری مناسب  جهت بیان نقطه نظرات اصحاب رسانه با بهره گیری از گفتمان همدلی و اتحاد دانست، تصریح کرد: اتحاد و همدلی اصحاب رسانه می تواند در تحقق بهتر اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موثر واقع شود.

رئیس بسیج رسانه سپاه استان البرز با تاکید به اینکه"یکی از فاکتورهای بسیج رسانه عدم ورود و پیروی اصحاب رسانه از هر حزب و گروه سیاسی که به نوعی شالوده نظام را به مخاطره اندازد " می باشد، ادامه داد: اتحاد و همدلی زمانی می تواند سودمند و موثر باشد، اصحاب رسانه خود را آلوده جناح های سیاسی، گروه ها و احزاب نکنند.

وی با اشاره به شعار سال جاری (جهش تولید)، اذعان داشت: بسیج رسانه استان البرز به همت اصحاب رسانه در راستای این شعار از سوی مقام معظم رهبری مطالبه گری از مسئولین را روان سازی خواهند کرد .

نوروزی با یادآوری این مطلب که هدف از تشکیل بسیج رسانه تبیین محورهای موضوعی مفید و استفاده از ایده های خلاقانه و مثمرثمر رسانه ای با میدان داری اصحاب رسانه می باشد، بیان کرد: باید با مشارکت تک تک اعضاء مسیر را به سمتی هدایت کنیم که بتوان نیروهای خوش فکر رسانه ای با فراخ بال ایده های خلاق خود را عملیاتی نموده تا در سایه این ایده ها بتوان کارهای بزرگی را درراستای پیشرفت و رشد کیفی کشور انجام داد.

وی همچنین با اشاره به "ادامه دادن خط امام و رهبری جز با حفظ فرهنگ بسیجی امکان پذیر نخواهد بود" تاکید نمود: باید به این موضوع توجه داشت که شاکله بسیج یعنی حضور بی چون و چرای مردم و استفاده از ایده ها و آراء جمعی سودمند. لذا لازمه این امر در بنیان  بسیج رسانه استان این است که اصحاب رسانه مشکلات  خود را در فضایی که خودشان برای خود تعریف کرده اند، بازگو نمایند تا بتوان با همدلی و مشارکت به مشکلات آن ها جامه رسیدگی تن کرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه استان البرز در پایان خاطر نشان کرد: سازمان بسیج رسانه البرز با 524نفرعضو رسانه ای، قطعا در جایگاهی قرار دارد که می تواند جهت تعالی فعالیت های رسانه ای استان اهتمام ورزد و با گام های موثر خود در صدد رفع معضلات و مشکلاتی که گاها گریبان گیر اصحاب رسانه می شود، برآید.

شایان ذکر است، برگزاری جشنواره ابوذر و در پی آن  برنامه ریزی گام به گام  روز خبرنگار دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

قلم اصحاب رسانه با عدم پیروی از احزاب مثمر ثمر خواهد بود

ارسال نظرات
پر بیننده ها